Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

denez

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2013
Beste lezer,

M'n zwager gebruikt Outlook Express (versie weet ik niet) en als hij een e-mail verzend met een bijlage, bv een foto, dan splits OE deze mail in meerdere e-mails met een kleinere bestandsgrootte. Een voorbeeld: ik stuurde een (3.43 MB) foto met zijn Outlook Express naar mijn e-mail en ik ontving 84 nieuwe berichten van ongeveer 44.6 kB grootte. Met als inhoud:

BwxOSPbGa8PPHLmlZ6XPWyq2l1rYz1UeX19+aQnGcdKj3nGD0pS2B718ye8Iv+c1I+NnyqPl5PNQ
bju4NMYkA46d6ABnweadC/7wBRkngVWZst7+9T2KNJdKV7c/Srp/Ei4fEjdCOsUUXGQPmxVaeN/N

En van bovenstaande een paar pagina's lang, en dat in alle 84 e-mails. Zou het een virus kunnen zijn? Ik heb namelijk geen flauw idee waar ik het probleem moet zoeken.
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor ons. We horen het graag. Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten,

Dennis

a. In Outlook Express kan ingesteld worden dat de berichten (max.) xxx KB groot mogen zijn. Waarschijnlijk staat dat ingesteld. Laat je vriend/kennis de account eigenschappen opvragen en in het tabblad Geavanceerd kijken, daar staat een optie "Berichten opsplitsen indien groter dan xxxx kb".
b. Mailprogramma's horen mails die in stukken worden aangeleverd weer aan elkaar te smeden naar 1 mail. Lijkt mij slecht dat jouw mail programma dat niet doet?

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan