Outlook Exspress haalt geen berichten op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinkelbel

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Hallo Forum; Outlook Exspress haalt geen e-mail berichten op bij de provoider.

ik had mijn C:\schijf geformateerd en opnieuw geinstalleerd waarna de fout optrad.
ik heb contact op genomen met mijn provoider daar de berichten op de webmail blijven staan en alleen de spam berichten o.a. free lotto door komen naar mijn mail programma outlook Exspress.
maar de provoider geeft geen thuis het ligt niet aan hun zeggen ze.

ik heb van alles geprobeerd, contact gehad met Microsoft maar die kon geen onregelmatigheden vinden alles stond goed.

de instellingen zijn;
pop.ziggo.nl;
smtp.ziggo.nl;
e-mail adres;
gebruikersnaam;
wachtwoord.
weet iemand hoe ik weer via outlook exspress mail kan ontvangen en versturen?

Kijk eerst of er nog berichten voor je staan, of je echt in kunt loggen etc.:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k telnet pop.ziggo.nl 110
user mailgebruikersnaam
pass mailpassword
list
quit

Je zou dan in de eerste plaats contact moeten krijgen, in de tweede plaats kunnen verifieren of gebruikersnaam + password worden geaccepteerd, en in de derde plaats kunnen zien of er inderdaad berichten zijn die je kunt ophalen.

Succes,

Tijs.

Kijk eerst of er nog berichten voor je staan, of je echt in kunt loggen etc.:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k telnet pop.ziggo.nl 110
user mailgebruikersnaam
pass mailpassword
list
quit

Je zou dan in de eerste plaats contact moeten krijgen, in de tweede plaats kunnen verifieren of gebruikersnaam + password worden geaccepteerd, en in de derde plaats kunnen zien of er inderdaad berichten zijn die je kunt ophalen.

Succes,

Tijs.

Hallo Tijs:
Op de webmail van ziggo staan als ik inlog daarop de mails die familie en vrienden hebben gestuurd, deze komen niet door naar outlook express, wel komen er alerlij spam berichten door o.a. free lotto en nog meer van die lastige mails deze staan dan wel in de inbox van outlook express.
dus ik denk dat het niet aan het inloggen ligt, maar ja waar aan dan wel?
Tinkelbel

Gewoon doen wat ik geschreven heb, ajb. Het is (naast webmail) de meest uitgebreide snelle test die er is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan