Outlook forms

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gatos

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Berichten
50
In outlook 2002 heb ik een form aangemaakt en gesaved als .oft. Waneer ik dit mailtje stuur zijn de buttons reply, reply to all en forward uitgeschakelt.

Dit heb ik gedaan omdat de mail naar zo`n 900 mensen gaat. Nu wil ik nog dat die mensen niet kunnen zien dat de mail van mij komt. Kan dit?

Alvast bedankt,

De knoppen uitschakelen was makkelijk ga naar tools --> design a form --> open message --> go to tabblad actions daar kiezen voor de properties per regel en haal het vinkje weg bij enable.
 
Waarom wil iemand in hemelsnaam een anonieme email naar 900 mensen sturen????

Dit kan bijna geen zuivere koffie zijn!
 
vertrouwen

wat een vertrouwen! Maar ik zal het wel even uitleggen
maar krijg ik dan ook antwoord op mijn vraag.

Ik ondersteun binnen een heel groot it bedrijf een applicatie. Bij incidentele problemen moeten wij heel snel kunnen reageren en een mail naar alle gebruikers kunnen sturen. Nu heb je altijd van die " leuke mensen "
ertussen zitten die toch replyen op die mail met de vragen waarom ga je down of wat is dan het probleem,
of als ik een mail stuur dat alles weer up and running is dat 100 mensen repleyen met waar rent hij heen dan.

vandaar mijn vraag en ik drink mijn koffie graag met suiker. Voor de rest zou je moeten weten dat een mail altijd te achterhalen is want ik zit in een exchange omgeving. Bovendien wordt er in de header van de mail altijd je ip mee gestuurd. Dus als mensen willen weten waar de mail vandaan komt kan dat .... groet Stef
 
Sorry voor mijn slechte vertrouwen in de mens! ( dit geval jou!)

Maar je zult ook moeten begrijpen dat deze vraag natuurlijk ook gebruikt kan worden voor spam en andere emailpesterijen.

Je zou het replyadres van de mail kunnen veranderen in een niet bestaande!
En natuurlijk kun je ook een afzender die niet bestaat de email laten sturen.
Nog leuker als je bijv...noreply@???.com gebruikt zie je wel vaker, soms zelfs met een autoreply functie voor als mensen wel een mail sturen.

Terug te komen op je laatste opmerking in jouw bericht:
Normaal gesproken zou je gelijk hebben, echter het is wel degelijk mogelijk om via bepaalde manieren echt anoniem en ontraceerbaar te emailen!

Mede hierdoor de verwarring: je zei: Nu wil ik nog dat die mensen niet kunnen zien dat de mail van mij komt. Kan dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan