Outlook foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Labbé

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2001
MacOs 8.* ?
Ik werd gebeld door een kennis die sinds kort een foutmelding 1/0 error krijgt als hij outlook start.
Bureaublad is al nieuw opgebouwd en ook een pr rebuild gedaan, maar de melding blijft.
In welke hoek moet de oplossing worden gezocht??

Ik heb van een Mac geen verstand,
Maak van de 1 een I dat klopt beter.
Installeer het opnieuw, meestal helpt dat.

Of zoek de oplossing op de site van apple.

Jan

Dank voor je reactie Jan!
Het betreft (zo leer ik van Internet) om een fout bij het herkennen van Input en Output devices
Vanaar inderdaad geen 1/0 maar I/O
Moet je maar net weten.
Het wordt echter nog gekker: de machine is nu helemaal ter ziele. Hij start niet eens meer...

Betekent dit altijd dat de harde schijf is gecrasht?
Ik heb zelf nog zo'n machine die het nog doet. Als we de HD overzetten dan heeft hij in ieder geval zijn documenten nog.

Geen genoegen met half werk,

Ik heb het nog eens nagekeken, maar het blijkt zo te zijn dat de software voor mac zeer eenvoudig is te herstellen door de CD van de mac te plaatsen en een herstel uit te voeren waardoor de originele configuratie wordt terug gezet. Een soort systeem herstel.

Pas de bios aan zodat de CD kan booten, nu zal vanzelf gevraagd worden om Deinstalleren,Herstellen,Opnieuw Installeren.

Dit is momenteel de informatie die ik kan vinden.

Jan

OK, ik ben al weer iets opgeschoten:
De hd heb ik vervangen en het werkt aardig, maar ik kan nog geen verbinding maken met Internet.
Er hangt een Global Village Teleport 56k/V.92 modem aan. Als ik verbinding met Internet probeer te maken krijg ik foutmelding -7117
De oorzaak is kennelijk: The Remote Access logical port has detected an invalid serial protocol

Een driver voor dit apparaat is op internet onvindbaar. Te oud misschien?
En is er een bootdisk te downloaden met os 8?
Hopelijk kun je (of iemand anders) me verder helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan