Outlook foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trudy49

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
Na herstart kan outlook het bestand pst. niet meer vinden. ik weet dat je die kunt herstellen maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden.
Ik heb windows vista en office 2003
tot 2 keer toe opnieuw geinstalleerd maar melding blijft.

Systeemherstel werkt niet.

Kijk eens bij start-alle programma's - microsoft office - microsoft office hulp-programma's.

Daar hoort ook iets bij te staan om bestanden te herstellen.

Stap 1

Gebruik de zoekfunctie van windows en zoek in al je schijven naar een bestand met de naam ".PST" Zodra hij hem vind kan het zijn dat er ook archief mappen tussen staan, maar je moet degene hebben met de naam outlook.pst. Nu je weet waar hij staat onthoud je dat even of schrijf je het op

Stap 2

- Start Outlook
- Extra
- Opties
- Tabblad E-mailinstellingen
- Gegevensbestanden
- Toevoegen
- Zoek het bestand op en druk op OK

Er staat nergens een pst bestand is echt nergens te vinden
Outlook wil niet openen omdat hij PST bestand niet kan vinden dus daar kan ik ook niets in doen.:o:o

De map waar Outlook zijn gegevens standaard uit haalt (en in opslaat) bevindt zich in:

C:\Documents and Settings\jouw naam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Dit is een verborgen map. Deze kan je zichtbaar maken via de windows verkenner (deze computer) en dan boven in; extra -> mapoties -> tabblad, weergave -> verborgen bestanden weergeven aanvinken (even scrollen)

Het .pst (standaard paar kB klein, na veel opgeslagen mail in outlook kan dit best een aanzienlijk bestand zijn, veelvoud van 10MB) bestand terugplaatsen in de aangegeven map. Als het goed is heb je nu je mail weer terug.

ja idd je moet je bestanden even zichtbaar maken en dan zul je hem wel vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan