Ik weet dat deze vraag hier al diverse malen in gesteld maar helaas: met alle oplossingen die hier worden aangereikt, krijg ik nog steeds outlook niet aan de praat. Ik hoop dat er iemand is die mij toch kan helpen. Ik gebruik Outlook (XP) en wilde gisteren een te groot bestand met foto's versturen. Hierop blijft Outlook hangen. Ik kan de mail niet verwijderen: als ik dat probeer, krijg ik de melding (met een groot rood kruis: de berichteninterface heeft een onbekende fout gemaakt. Als dit probleem blijft bestaan, start u Outlook opnieuw op. Dat laatste heeft geen enkele zin, want ik krijg deze melding steeds opnieuw.
Deze melding krijg ik bij élke mail die ik (vanuit welke map dan ook) probeer te verplaatsen of te verwijderen. Verder verzend én ontvangt het programma niets meer. Ik heb de truc toegepast om Outlook op te zoeken via de verkenner; ik kom dan bij Outlook.FAV. Die kan ik echter niet verder openen (en dus geen postvak uit verwijderen), de naam veranderen heeft ook geen zin, want op het moment dat ik Outlook dan opstart, maakt hij gewoon een nieuwe aan en wordt en geen lege outlook (waarin ik mogelijk oude mail kan transporteren) geopend, maar gewoon de oude.
Help! Wie weet er raad?
Alvast heel hartelijk dank.
Groetjes, Lydia
Deze melding krijg ik bij élke mail die ik (vanuit welke map dan ook) probeer te verplaatsen of te verwijderen. Verder verzend én ontvangt het programma niets meer. Ik heb de truc toegepast om Outlook op te zoeken via de verkenner; ik kom dan bij Outlook.FAV. Die kan ik echter niet verder openen (en dus geen postvak uit verwijderen), de naam veranderen heeft ook geen zin, want op het moment dat ik Outlook dan opstart, maakt hij gewoon een nieuwe aan en wordt en geen lege outlook (waarin ik mogelijk oude mail kan transporteren) geopend, maar gewoon de oude.
Help! Wie weet er raad?
Alvast heel hartelijk dank.
Groetjes, Lydia