outlook geeft geen video meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
beste ,

men buurvrouw heeft office 2007 op haar pc geupgrate , haar muziek bestandjes en geluid bestandjes in haar outlook kan ze niet meer openen ze krijgt dan de begin pagina van powerpoint ipv dat haar muziek of filmpje afspeeld.

dus als ze een filmpje wil openen dat haar gestuurd is in haar outlook krijgt ze de begin pagina van powerpoint inplaats van media player ( zo heeft ze het mij uitgelegt :confused: )

weet iemand hoe je dat kan herlstellen

alvast bedankt

Rechtermuisklik / eigenschappen / openen met , veranderen naar het programma waar het mee geopend moet worden.

Loonytune , ik weet dat het zo moet met een los bestand maar hier zit ik in outlook 2007 bij bericht zit dus een bijlage als je daar op klikt opent dus powerpoint ipv , als ik echter op het bestand ga staan krijg ik een vakje met voorbeeld ,openen,afrdrukken,opslaan als , verwijderen , kopieren, alles selecteren .

ik kan daar dus niet aanduiden in wat ie moet openen zoals bij een los bestand in een map.

haar media bestanden in een map openen wel nog gewoon ..

alvast bedankt

En als je de bijlage opslaat naar een map en daarna via de verkenner het bestand probeer te openen, welk programma start er dan op ? Weer Powerpoint ?

ga ik vragen is men buurvrouw

alvast bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan