Outlook gegevens bestand kopiëren na nieuwe installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie31

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo allemaal

Iemand heeft me gevraagd haar computer opnieuw te installeren maar ze moet haar outlook gegevens wel nog hebben,
ze hoeft geen mails meer te behouden maar ik vroeg me af als ik het outlook gegevensbestand (ongeveer 1.18GB) kopieer wat ik dan juist behoudt en
hoe ik geen onderdelen kan verliezen of het document kan beschadigen. Wat moet ik dan juist doen met het bestand als de computer opnieuw is geïnstalleerd.
De outlook versie is 2010. Alvast bedankt!

Vriendelijke Groeten
Koen

Als je geen mails wilt behouden, wat dan wel? Ik vermoed dat van de 1.18 GB zo'n 1,12 GB mail is. Als je de adressen/contactpersonen wilt bewaren, dan is het veel zinvoller om de map Contactpersonen te exporteren en weer in te lezen. Idem dito voor agenda afspraken. Maar 95% van een bestand eerst importeren om dat daarna weer te moeten weggooien klinkt niet als efficiënt. Ik zou overigens het oude outlook bestand (pst bestand) hernoemen en bewaren, en daarna eventueel koppelen als archief bestand zodat je er altijd nog bij kan als je dat wilt, maar dan zodanig dat het de nieuwe inrichting niet in de weg zit.

Het probleem is dat ze een deel van de mails wil behouden en ook haar contact personen maar ze gaat eens tijd maken voor het op te schonen... Ze heeft me gewoon gevraagd om het outlook bestand te kopiëren zodat ze er kan mee doen wat ze wil. Het "probleem" is dus al opgelost. Toch bedankt voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan