Outlook GMT tijden of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

4quila

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Beste Helpmij'ers,

Ik ben de IT'er van een bedrijf en een collega van mij heeft nu een probleem met haar agenda en ik kom er gewoon niet achter wat het kan zijn.

Afspraken worden als terugkerend neergezet in de agenda maar vanaf volgende week schuift hij sommige afspraken opeens een uur vooruit..
Wel heb ik gekeken, de afspraken waarom het draait staan ingesteld bijv. van 10:30 - 11:30 GMT+1.
Andere afspraken staan bijv. van 10:30 - 11:30 (dus zonder GMT).

Waar kan ik eigenlijk kiezen dat ik GMT wil aanhouden of juist helemaal niet? ik kan nergens iets op het internet vinden en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Gr,

Mitch

Lijkt mij gerelateerd aan Zomer/wintertijd? Voor het eind van deze maand wisselt dat naar wintertijd...

Tijs.

Klopt ja, dat weet ik.
Maar niet volgende week al en dat snap ik dus niet.
Ik snap ook niet waarom de ene afspraak wel met GMT+1 wordt neergezet en de andere niet.
Enig idee?

Geen ideeën verder. Hopelijk heeft iemand anders nog suggesties.

Tijs.

Helaas, ik kom er zelf ook echt niet uit (durf wel te zeggen dat ik aardig veel weet).
Maar dit is gewoon echt nergens bekend, enige is alle afspraken weer opnieuw invoeren wat ik zo kan verzinnen maar dat is gewoon een dagtaak werk zoveel afspraken staan er.
Dus als iemand anders dit probleem kent (of gewoon een oplossing weet) graag zo spoedig mogelijk reageren:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan