outlook haalt geen berichten binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ms0878

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
hallo,

mijn outlook express geeft de melding: fout nr 0x800420cd en serverfout 0x800ccc90

na bericht 22 kan hij de rest niet meer binnen halen! wie weet wat ik moet doen?

Kun je via webmail je mail niet controleren? Waarschijnlijk blijft de boel "hangen" op een bepaalde mail. Als je via webmail de mails leest en verwijderd (!) zal het daarna hoogstwaarschijnlijk weer werken. Heb je geen webmail of zie je daar de mail niet, probeer dan via telnet de mail te verwijderen.

Kun je via webmail je mail niet controleren? Waarschijnlijk blijft de boel "hangen" op een bepaalde mail. Als je via webmail de mails leest en verwijderd (!) zal het daarna hoogstwaarschijnlijk weer werken. Heb je geen webmail of zie je daar de mail niet, probeer dan via telnet de mail te verwijderen.

ben niet zo heel erg bekend met dit soort dingen, hoe kom ik bij webmail oid???

Bij mijn provider kan ik mijn mail bekijken via http://webmail.multikabel.nl
Ongetwijfeld heeft jouw provider ook zo'n website om mail te checken. Ga dus naar de website van je provider en zoek de link waar Mail of Webmail bij staat. Hou wel je inloggegevens uit je welkomstbrief bij de hand, die heb je nodig om bij je eigen mail te kunnen komen.

Bij mijn provider kan ik mijn mail bekijken via http://webmail.multikabel.nl
Ongetwijfeld heeft jouw provider ook zo'n website om mail te checken. Ga dus naar de website van je provider en zoek de link waar Mail of Webmail bij staat. Hou wel je inloggegevens uit je welkomstbrief bij de hand, die heb je nodig om bij je eigen mail te kunnen komen.

Ik heb het voor elkaar. Bedankt voor uw medewerking.
Via netmail de inbox leeggegooid en toen kwam er weer post binnen in outlook.
Nogmaals bedankt en hopelijk niet tot later.

met vriendelijke groet
Mark ms0878

Graag gedaan! Zet je de vraag even op Opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan