Outlook haalt geen email binnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmdonky

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2009
HOi,

SInds een paar dagen haalt outlook geen email binnen.

Webmail werkt wel. testbericht versturen via outlook ook.

Outlook.pst heb ik vanaf harddisk vervangen door oude backup bestand 1.6 Gb groot.

met cd heb ik office hersteld.

scanpst geeft aan dat er niets mis is.

Ook kan ik geen email meer verwijderen met shift -del. Geeft dan aan dat er probleem in pst bestand is.
via taakbeheer geeft apparaat regekma=tig aan dat outlook niet reageert.

Heeft iemand nog meer tips?

Laatst bewerkt:
Staat je account goed ingeregeld : SMTP / POP en is het pad naar het Postvak in nog wel geldig?

Zie bijlage.

[edit] ik moest even mijn mailadres afschermen -dat was ik vergeten-, dus mogelijk had je al een mailtje gehad van de Helpmij dat ik gepost had, maar toen je keek zag je geen berichtje. Nu dus wel ;) :D [end edit]

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 805
Laatst bewerkt:
had ik idd gezien, vroeg me al af hoe dat kon:)
Ben nu outlook aan het starten in veilige modus zal daarna even checken. heb geen reden om aan te nemen dat het niet goed is.

Ik ga nu offline (een poosje). Als dat pad goed staat, zou je nog kunnen checken of de verwerking van binnengekomen mail wel goed staat. Bijvoorbeeld dat er niet een vinkje o.i.d. staat bij "Nieuwe mail" direct in de map verwijderd plaatsen.

was het maar zo eenvoudig...zucht!

OOk in de veilige modus blijft hetv systeem hangen op bericht 1 van 72 binnenhalen. OOK geeft ie steeds aan dat outlook niet reageert. verder staat er steeds mappen synchroniseren.

De oorspronkelijke nieuwe en vrij lege .pst terugzetten en kijken wat er gebeurt?

wellicht was je pmerking van het pad de juiste. heb de scanpst steeds op het verkeerde pst bestand gedaan, check nu de juiste even. en idd dat was het systeem draait weer zoals het hoort!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan