Outlook haalt geen mail meer binnen. Fout in mappenhiërarchie? netwerkbewerking?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloeswitjes

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Ik werk met Windows 7 en Office 2010. Als browser zowel Chrome als IE.
Outlook haalt sinds een week geen hotmail meer binnen. Verzenden gaat wel gewoon. Onderin beeld staat wel 'verbonden met hotmail' en ik heb voor de zekerheid outlook connector al eens opnieuw geïnstalleerd, mag niet baten. Na een week googlen en proberen hoop ik dat hier iemand is die me verder kan helpen.

Taak xxx@hotmail.com rapporteert fout (0x8004102A): Er is een fout opgetreden bij Verzenden/ontvangen. Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw maphiërarchie. Fout: 8004103a.
Taak xxx@hotmail.com rapporteert fout (0x80004005): Netwerkbewerking is mislukt

Bizar maar waar (en trouwens,.. zo werkt het vaak)
Na eindelijk mijn vraag maar eens hier gepost te hebben kwam ik terecht op een forum waar iemand schreef dat als je alle verwijderde items verwijdert het probleem verholpen is,... en ja hoor! Het werkt!

Ik heb het ook altijd als ik na weken hoesten naar de dokter ga, het is altijd de dag dat ik opeens geen keelpijn meer heb!

Ik sluit het onderwerp en hoop dat iemand hier nog wat aan heeft in de toekomst!

Inderdaad heel nuttig

Dank Marloes, het was inderdaad heel erg nuttig voor mij om hier te kunnen lezen wat de simpele oplossing is voor dit probleem. Ik had hetzelfde... en ook bij mij werkte alles weer als vanouds nadat ik Verwijderde Items uit de Live map had geleegd.

De foutmelding als zoekterm bracht mij direct bij jouw draadje op dit onvolprezen forum. Nogmaals dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan