Outlook heeft vreemd probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

markalmelo

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Heb webruimte bij one.com inclusief e-mails. Nu werkt dat perfect op mijn desktop pc. Vervolgens ook op mijn laptop, Probleem is dat ik bij die instellingen de eerste keer waarschijnlijk iets verkeerds heb gedaan. Nu heb ik office al opnieuw geinstalleerd, Zo'n programma gedownload van de office site om alle instellingen te verwijderen van vista en outlook.pst verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Al dit mocht niet baten. Nu zit ik dus met 2 keer info@mijnadres.nl en 2 keer info@mijnadres.nl Van elke werkt 1 perfect en bij de fout krijg ik de foutmelding: Kan de set mappen niet openen. Vervolgens kan ik ze ook niet verwijderen in extra/e-maillaccounts omdat ze er niet tussen staan. En als ik met rechtermuisknop de account wil sluiten geeft die een heel verhaal dat ik een nieuw profiel zo en zo kan aanmaken:confused:

Ik kom er echt niet uit en in mijn ogen lijkt me de enigste optie om heel windows er opnieuw op te zetten (waar ik echt geen zin in heb) maar mischien kennen jullie het probleem en een oplossing?

1. Je outlookprofielen (met e-mail accounts etc.) gaan niet weg bij het opnieuw installeren van Office.
2. Nu je het .PST bestand hebt weggehaald wordt die nog steeds genoemd in het outlookprofiel als opslaglocatie. Daar komt m.i. de foutmelding vandaan.

Je zult dus je huidige outlookprofiel moeten verwijderen en daarna een nieuwe aanmaken.

Outlook profiel beste via Start -> Configuratiescherm opnieuw aanmaken via knop Mail of e-Mail of Post (afhankelijk van welke versie Outlook je gebruikt en taal).
Zie je die knop niet, dan in de linkermarge van Configuratiescherm de weergave wisselen naar Klassiek.

Succes,

Tijs.

Hallo,

Dit is ook al ter sprake gekomen bij de vele pagina's die ik doorgesnuffeld heb. Alleen kan ik dit dus niet vinden:confused:Hier een printscreen van mijn configuratiescherm (btw ik gebruik vista 64bits met office 2003)

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 47
[...]Outlook profiel beste via Start -> Configuratiescherm opnieuw aanmaken via knop Mail of e-Mail of Post (afhankelijk van welke versie Outlook je gebruikt en taal).
Zie je die knop niet, dan in de linkermarge van Configuratiescherm de weergave wisselen naar Klassiek.

Succes,

Tijs.

Dat heet bij jou in Configuratiescherm: Klassieke weergave.

Succes,

Tijs.

Huh? dit is toch de klassieke weergave? Die andere is opgesplits in blokken zoals systeem en onderhoud, beveiliging enz

Je hebt gelijk, sorry.

Wél ontbreekt gewoon dat icoontje! :( Zie bijlage waarin (in Vista) ik gewoon het e-Mail knopje kan vinden.

Ik ga even kijken hoe je er op een andere manier bij kunt komen.

Tijs.

Bijlagen

• e-mail_outlook_vista_configuratiescherm.JPG
    e-mail_outlook_vista_configuratiescherm.JPG
    81,2 KB · Weergaven: 43
Ok, doe dit:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> "%programfiles%\Common Files\System\MSMAPI\1043\MLCFG32.CPL"

Ik ga hier uit van een NL versie van Office 2003.

Succes,

Tijs.

Het is gelukt:) Na een beetje aanpas en zoekwerk van de link van dnties heb ik de instellingen gevonden en alles weer op orde gekregen...Bedankt allemaal:thumb:

Mooi dat het met de instructies gelukt is, en bedankt voor de terugmelding. :thumb:

Nu je vraag is opgelost, graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Mooi dat het met de instructies gelukt is, en bedankt voor de terugmelding. :thumb:

Nu je vraag is opgelost, graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Heb ik gedaan:thumb:alsnog bedankt

vraag stellen

hoe en waar kan ik deze vraag stellen...ik moet iedere keer wachtwoord instellen bij outlook express

@kookaburra50:
a. Ga naar de Outlook Express sectie: link
b. Klik daar op het donkerblauw gedrukte "+ Nieuwe vraag plaatsen"

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan