Outlook @Home Netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben1981

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2003
Geachte,

hoe kan ik mijn email van @home ophalen met Outlook XP.

Ik maak gebruik van Com 21 moden van @home,
een router van Sitecom (Wired),

Outloop XP zegt dat hij geen verbinding kan maken,

hoe moet ik dit instellen, alles is ingesteld alleen ik snap niet waarom er geen verbinding plaats vindt, terwijl ik wel gewoon op internet kan.

waarschijnlijk heb je bij smtp en pop3 mail staan en dat moet mail.home.nl zijn

Hoi Ruben,

Als het goed is heb jij van jouw provider een brief gekregen met jouw account-gegevens.

Deze gegevens gebruik je bij het maken van een nieuw account of aanpassen van een bestaand.

En zoals mario al zij zijn de pop3 en smtp het belangrijkst.

Let op dat je smtp altijd van de provider is waar je mee inbeld.

Succes!

Beste M@rio en Joost,

ik heb alles ingesteld zoals het wordt aangegeven op de site van @home,

smtp en pop3 zijn goed ingevuld

Kan het zijn dat het te maken heeft met de router?

Hoi Ruben,

Nee hoor je aan je modem kan het niet liggen! (je hebt immers verbinding met internet)

Maar als jij wilt verzenden en ontvangen dan geeft Outlook meestal bij details een opsomming van de storingen. Wat staat er allemaal bij.

O ja, heb je ook al op de site bij jouw provider gezocht op e-mail instellen?

Ik hoor het wel?

O ja, heb jij bij het maken van jouw account alleen het hoofdformulier ingevuld in de wizard. Of heb je misschien ook andere instellingen toegevoegd bij meer instellingen?

Zo ja, kijk eens bij instellingen of Lan-Netwerkgebruiken wel aanstaat!

Succes!

Voor de zekerheid..

wat heb je nu bij smtp en pop3 staan?

Ik vraag me nog iets af.

Als je via de wizard in Outlook een account aanmaakt, werkt de auto-aanvulling slecht!

Als je bijvoorbeeld in het eerste vakje joost@home.nl invult, dan vult Outlook voor jouw al enkele vakken in.

Wat er vaak fout gaat is dat Outlook wel jouw naam overneemt maar niet @home. Dit moet je er dus opnieuw bijtypen. (heb zelf zo ook wel eens aan het stuntellen geweest omdat ik er overheen keek)

Als het goed is kan het nooit moeillijk zijn! (maar ja, er gebeuren wel vreemdere dingen)

Laat maar horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan