Dat dacht ik al ....

ik ben ook van mijn brillen afhankelijk (wij zijn
senioren he ?

..

)
------------------------------------------------------
In dit geval zal ik je willen (
als dat nu in dit topic kan/of mag ? ) aanraden een zeer handige en mooie oplossing voor ( zelf gebruik ik dat ook al jaren .... en ietsjes langer nog

)
Er is zeer mooie app. onder de naam
''POP Peeper '' via die app. je kan
alle mogelijke en bestaande' mail systemen beheren ordenen en zelf's gelijk op gewenste gekregen post te antwoorden ... ALS je iets binnen krijgt ( kijk screenshot ! ) gelijk zie je datum-notatie en tijd wanneer gearriveerd is enz.. gelijk je kan ook op ook gekregene link op klikken en reageren, dus ...
je hoef NIET naar Outlook te gaan en moeten daar inloggen om iets te kunnen lezen ...:d

, voor binnen gekregen berichtje's/post kan je op eigen wens ook bepaalden geluiden in te stellen als je toevallig itsjes op afstand van PC bent zodat je ook hoort dat je inderdaad iets binnen gekomen is ...
Ik zelf met die POP Peeper ( daar op POP Peeper site NL versie kan je ook krijgen ! ! ) kan
TEGELIJK alle thema's of topic's volgen en kan helemaal nooit wat te missen of op iets te laat antwoord te geven of opsturen enz...
Uiteindelijk zoals ik zei dit is beste app. in mijn PC wereld dat ik
NOOIT missen kan,

geen enkel mail-systeem je hoef openen als je geen zin voor hebt, alles beheer je dat via die POP Peeper en zelf's kan je meteen antwoord sturen ...
Het is moeite waard ....:d ....uitproberen ?? ( het is 101% gratis ! ) ....:thumb: