Outlook (hotmail) aanpassen in postvak in?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Hotmail wordt Outlook.com. Allemaal leuk en aardig het zit er nu op, maar ik vind het lettertype niet echt lekker. Bij de instellingen (mail) kan ik alleen de replies veranderen, maar bij POSTVAK IN helemaal niets of toch?

nop dat is dezelfde die ik bedoelde writing e-mail. Het gaat juist om de berichten die binnen komen en ook op postvak in staan.

:) Met jouw hotmail adres je kan ev. hier inloggen ..
24v2tdf.gif
--> http://nl.msn.com/?ocid=mailsignout
en kan je hoop instellingen ( postvak in ook :D ) op je eigen wens veranderen ...:d:thumb:
2ecklxl.jpg
2i7w8dy.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind het prima als er antwoord gegeven wordt, heel graag zelfs, maar het zou handiger zijn als dat antwoord conform de vraag is. .Knipsel.JPG

Laatst bewerkt:
:) Oke dan als jij bedoel stap-voor-stap uitleg ......:thumb::d maar in dit geval moet je zelf vertellen wat is jou vraag in het echt ??:( eerst stel je vraag over type letters ( toch ? ) en dan achteraan vraag je of je in Postvak IN wat veranderen kan ( toch ? ) ..wat is het nu kern van je vraag of je lettertype tijdens schrijven veranderen kan en/ of je in je zgnm. Postvak IN wat veranderen kan, .en ...wat je bedoel met Postvak IN ... te kunnen veranderen ... ??:confused:
1z6xzwn.jpg
sorry maar jouw vraag is nie duidelijk ....:confused:

Laatst bewerkt:
Ik heb het helemaal niet over schrijven. Ik heb het over het lettertype in POSTVAK in. Dit is volgens mij helemaal niet te veranderen. Gewoon waar je post binnen komt. Dat veld.

Ach oke oke ...:thumb: in POSTVAK IN bedoel je gekregen text veranderen ....:( nee dat kan niet, .... en kon ook nooit, in geen enkel mail systeem .
Je zelf weet dat iemand wie naar je toe een post stuurt dat ook met zelf bepalende font ( of letter type schrijft ) welke je niet veranderen kan, behalve je zelf ook tijdens
antwoord sturen ook met eigen gekozen lettertype schrijft, misschien automatisch zo ook gekregen text in jouw gekozen schrijf-letter type verandert ( en dat twijfel ik ) die moet je handmatig doen ..
Misschien zijn ze wel mensen hier op helpmij.nl dat ze weten hoe dat wel kan, maar ik beken zelf dat ik zoiets echt niet weet ......
Tenzij je zoals ik net zei tijdens antwoord sturen betreffende text veranderen wil, maar dit lijkt me ook een grote paradox ... snap ik niet hoezo je zal een binnen gekregen text willen veranderen, is het dan makkelijker of prettiger te lezen ?:( ?

Laatst bewerkt:
Font.JPGDat bedoelde ik dus en ik vind het font nou niet echt prettig om te lezen.........helaas.

Bijlagen

• Font.JPG
    Font.JPG
    50,1 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
Die font vind je niet mooi ?? volgens mij dat is gewoon Arial en standaard voor alle en overal brieven en posten, berichtje's enz... en zoals ik nu bij jou lees goed leesbaar is enz... ( sorry maar weet echt niet vertellen dat er iets mis mee is ...of ietsjes dikker/vetter moet zijn ? :confused: ) na jah op andere kant snap ik ook wat je bedoel, maar helaas die kant van outlook of beter gezegd van mail kunnen we echt niets aan doen of veranderen; ..Ik heb zelf een bril en zonder bril zal ik me zeer moeilijk bij PC of krant kunnen reden, dus van die kant het kan me niet schelen wat voor font type bij mijn gekregen post is ,als maar op eind van betreffende brief goed leesbaar is 1,4. 000 of zoiets:d;) ....:thumb: meer is niet nodig ..toch ??:d
----------
Uiteindelijk, .... ik wou je vragen hoe jij dat doet ? ... post lezen ??? bedoel ik, ... hoe weet jij dat je binnen die web outlook of ergens anders op web, post hebt??, of dat iemand gereageerd heeft op je vraag ?? moet jij iedere keer inloggen op bijv. jouwe outlook om te zien dat je post hebt ??
snap je wat ik bedoel ? jij kan niet weten zonder daar inloggen, ..... dat je post hebt klopt ??:(

Laatst bewerkt:
Het is een lelijk lettertype daarbij nieuwe berichten zijn slecht te onderscheiden van oude berichten. Lensdragend.

:confused: Dat dacht ik al ....:( ik ben ook van mijn brillen afhankelijk (wij zijn
2yzg6is.gif
senioren he ? :) ..:confused: )
------------------------------------------------------
In dit geval zal ik je willen ( als dat nu in dit topic kan/of mag ? ) aanraden een zeer handige en mooie oplossing voor ( zelf gebruik ik dat ook al jaren .... en ietsjes langer nog ;) )
Er is zeer mooie app. onder de naam ''POP Peeper '' via die app. je kan alle mogelijke en bestaande' mail systemen beheren ordenen en zelf's gelijk op gewenste gekregen post te antwoorden ... ALS je iets binnen krijgt ( kijk screenshot ! ) gelijk zie je datum-notatie en tijd wanneer gearriveerd is enz.. gelijk je kan ook op ook gekregene link op klikken en reageren, dus ...je hoef NIET naar Outlook te gaan en moeten daar inloggen om iets te kunnen lezen ...:d;) , voor binnen gekregen berichtje's/post kan je op eigen wens ook bepaalden geluiden in te stellen als je toevallig itsjes op afstand van PC bent zodat je ook hoort dat je inderdaad iets binnen gekomen is ...
Ik zelf met die POP Peeper ( daar op POP Peeper site NL versie kan je ook krijgen ! ! ) kan TEGELIJK alle thema's of topic's volgen en kan helemaal nooit wat te missen of op iets te laat antwoord te geven of opsturen enz...
Uiteindelijk zoals ik zei dit is beste app. in mijn PC wereld dat ik NOOIT missen kan,:) geen enkel mail-systeem je hoef openen als je geen zin voor hebt, alles beheer je dat via die POP Peeper en zelf's kan je meteen antwoord sturen ...
Het is moeite waard ....:d ....uitproberen ?? ( het is 101% gratis ! ) ....:thumb:
2qiuuxu.jpg
11uubgz.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zal er eens naar kijken.........alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan