Outlook = Hotmail = Windows Live mail = Messenger??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo,
nog even een vraag van een dom blondje.
Uit nieuwsgierigheid klikte ik op een link voor Outlook en voor ik het wist had ik een account.
Nou vond ik het altijd al vreemd dat ik met Messenger mijn Windows Live Mail plotseling in Hotmail
zag staan, ik heb nl geen Hotmail.
Nu staat in Outlook ook alles van Windows Live Mail.
Ik snap er werkelijk geen b*l meer van!
Stel nou dat ik een nieuw account had willen maken met een andere naam bij outlook,
dan kan dat niet eens, of moet ik er dan nog een account bij nemen?
Voor alle duidelijkheid: ik heb alleen een gmail en een windows livemail account. (Althans dat dacht ik!)
Krijg ik er nu 4 voor de prijs van 2?

Hotmail = Windows Livemail :D

is dat een antwoord?

@grace, windows heeft een tijdje geleden live geintroduceerd, naast hotmail. in feite is dit hetzelfde, maar ze hebben live wat universeler gemaakt. begin augustus hebben ze hotmail vervangen door outlook. als je naar hotmail.com gaat ga je in feite naar outlook.com. in principe zijn hotmail, live en outlook hetzelfde, maar net even een andere naam. je emailadres blijft echter gewoon zoals je deze aan het begin hebt aangemaakt en hiermee kan je inloggen op alle hotmail, live en outlook.com diensten.

ga jij dus naar outlook.com, en jij logt in met je livemail adres, krijg je gewoon de content van je livemail te zien. deze is namelijk gewoon hetzelfde als wanneer je op live.com inlogt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan