Outlook in Vista geeft verzend problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

franq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2009
Berichten
3
:( Ik weet het gewoon niet meer...

Ik koop een gloednieuwe Acer Aspire voor mijn bedrijf met Vista voorgeinstalleerd er op. Ik ga naar huis, sluit hem aan en vervolgens blijven mailtje in de " UIT" box hangen of is hij bezig met het versturen van 2 berichtjes als er maar 1 in staat. De nieuwe Office 2007 is op de computer geinstalleerd. Alle overige 3 computers die ik heb, draaien allen op Windows XP en zijn op dezelfde router aangesloten. Niets gaat wireless. Deze computers draaien al jaren probleemloos. Mijn provider is Ziggo.

Stap 1. Installatiebedrijf erbij gehaald. Kan de fout niet vinden, haalt virusscanner eruit, maar geeft enkel resultaat.
Stap 2. Ziggo gebeld, Acer gebeld, weer Ziggo gebeld en nogmaals Acer. Geen resultaat, alleen maar urenlang in de wacht gezeten en niemand die het probleem herkent.
Stap 3. Naar computerzaak in Zeist. Checken de computer, checken outlook. Testen alles en alles gaat volledig probleemloos.
Na thuiskomst, weer precies hetzelfde probleem. Mailtjes lijken geblokkeerd te worden, verzenden lukt wederom niet.
Stap 4. Weer met Acer naar computerzaak in Zeist. Back-Up mee, Office 2007 mee. Computerzaak heeft de computer volledig opnieuw geinstalleerd en getest. Alles werkt daar vlekkeloos.
Na thuiskomst, meteen weer hetzelfde probleem.

Wat kan de oorzaak zijn?
Computerzaak in Zeist heeft andere provider dan ik.
De Acer is de enige met Windows Vista, ligt het daaraan?
De Acer is de enige met Office 2007, ligt het daaraan?
Alle accountinstellingen staat goed.

Wie of wie kan mij helpen?
 
Nee, ook dat is het niet. :confused:

smtp.ziggo.nl heb ik ook al meerdere malen gebruikt.

Alle overige computers werken vlekkeloos met Ziggo, maar de nieuwe computer met dezelfde accountinstellingen voor Outlook, maar als enige met Vista en Office 2007, heeft een probleem met verzenden.

Nog andere ideeën?
 
Nee, ook niet. De firewall op de computer heb ik meerdere malen uitgezet, maar ook zonder enig effect.

Ook de standaardpoort uitgaande mail (25) heb ik diverse malen veranderd, maar ook zonder resultaat.

Zodra ik mail probeer te versturen, zie je ook dat de verbinden met het netwerk wordt verbroken. Dit gebeurt anders nooit. M.a.w. het lijkt een soort veiligheidsmaatregel, maar hoe en vooral waar zet ik die uit? Ik denk echt dat het een Vista instelling is..:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan