outlook-incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobinneke

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
hoi, ik heb een vraag, ik heb in het begin altijd outlook gebruikt, daarna incredimail. Mijn pc is binnen geweest voor groot onderhoud en de meeste programma waren eraf,ook incredimail, niet erg dacht ik,, dan gebruik ik gewoon weer outlook! Mis!! want ik kreeg geen enkele mail meer binnen, terug incredimail geinstalleerd en de mails kwamen binnen, maar omdat ik nogal problemen heb wil il gewoon weer outlook gebruiken en weg met incredimail. heeft iemand een idee hoe ik gewoon weer outlook kan gebruiken en toch mijn mails weer aankrijg? Alvast bedankt:thumb:

Heb je dan wel weer aangegeven dat je Outlook wil gebruiken? (in Internet Explorer/Extra/Internet-Opties, tabblad Programma's en dan kijken naast E-mail)

heb dit geprobeerd

bedankt voor je antwoord, heb dit direct geprobeerd, maar komt nog steeds aan bij incredimail:confused:

bobinneke zei:
bedankt voor je antwoord, heb dit direct geprobeerd, maar komt nog steeds aan bij incredimail:confused:
Aangezien je eerder aangeeft Incredimail niet meer te willen gebruiken zou ik dat nogmaals verwijderen en vervolgens alle instellingen in Outlook na te lopen, desnoods je account verwijderen en opnieuw aanmaken met de gegevens van je provider bij de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan