Outlook je berichten niet laten opslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

magnetrondoos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Beste allen,

Heb altijd met lotus notes gewerkt en ben sinds kort overgestapt op outlook. Probleem is nu dat als ik een email op mijn pc lees deze niet meer zichtbaar is op mijn blackberry. Als ik het bericht eerst op mijn blackberry lees is er niets aan de hand.

Hoe zorg ik ervoor dat outlook het bericht niet weghaalt zodat ik het ook altijd in mijn blackberry kan terugzien?

Hoi,

Wat bedoel je met 'weghaalt'.
Ook al heb je berichten gelezen, dan blijven ze toch 'gewoon' in Postvak IN staan?
Of is dat bij jou niet zo?

Hoi,

Klopt, in mijn oulook blijven ze keurig in de inbox, maar via mijn blackberry zie ik ze niet meer. Gevolg is dat mijn bb maar 10% van mijn emailberichten kan zien (alleen diegene die ik als eerste gelezen heb op de bb) en je zult zien dat datgene wat je onderweg nodig hebt net staat in dat mailtje wat je niet op je bb hebt staan.

Hoi,

Probeer eens het volgende:

In Outlook klik je met de rechtermuisknop op Postvak IN en in het snelmenu onderaan op Eigenschappen...
Klik nu het keuzerondje 'Totaal aantal items weergeven'
Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn om de mailtjes die ook naar je Blackberry moeten als 'ongelezen' te markeren (rechtermuisknop op het mailtje in de lijst en de betreffende optie aanklikken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan