Outlook kalender samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Ik vind het hanidg om vanaf internet meerdere kalender te importeren?

Weet iemand goede sites en een manier om meerdere kalenders samen te voegen?

dank!!

Johan

Ik probeer al een kwartier lang jouw vraag voor mijzelf te "visualiseren", maar datt lukt mij niet echt.
Wat is het feitelijke doel dat je voor ogen hebt met die samenvoegactie? Ik stel mijzelf namelijk een willekeurige kalender voor van / op het internet. Ik stel mijzelf een tweede voor. Ik kan mij dan vervolgens weinig voorstellen bij het samenvoegen daarvan, wát wil je dan waar samenvoegen van / met meerdere agenda's?

Laatst bewerkt:
Oh, oké, je wilt dus niet een kale agenda samenvoegen met een ander, maar de feitelijke inhoud (kalenderitems) samenvoegen.
Da's dan mogelijk toch een kwestie van bij de ene agenda een optie zoeken om de contactpersonen en agenda-afspraken etc. etc te exporteren om ze vervolgens bij die andere te importeren?

Ja het klinkt simpel, maar de vraag is eigenlijk nog steeds hoe. Ik kan nergens deze functie vinden. Vooral de export functie voor deze items mist :-(

Dat is applicatie afhankelijk. In Outlook zijn er diverse mogelijkheden zoals bijv. als kommagescheiden bestand, door tabs gescheiden waarden, als Access formaat etc. etc.
Samengevat komt het erop neer dat niemand jou daar een advies over kan geven om de simpele reden dat het dus applicatie afhankelijk is hóe je precies de export doet. Daarna is het dus een kwestie van in de ontvangende applicatie kiezen voor import en hopen dat die applicatie het geëxporteerde bestand kan inlezen.
Daarom is het handig om in de ontvangende applicatie vóóraf te bekijken welke formaten deze kan importeren zodat je bij het te exporteren bestand gelijk de goede optie kiest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan