Outlook kan geen emails ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapunt

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Als ik outlook start dan krijg ik een foutmelding omdat hij geen emails meer kan ontvangen!
Wat moet ik doen?

Wat is de foutmelding?

Zijn er problemen met de mailserver van je provider?

Dat hij wel mails kan verzenden maar niet ontvangen!( in het engels dan want ik heb outlook 07)
Met de provider is alles oke!

Dat je Outlook 2007 hebt maakt niets uit dat het er in het Engels staat, dat ligt gewoon aan jouw installatie van Outlook. Die van mij is wel in het Nederlands...

Maar ook al is die melding in het engels, wat geeft hij aan. Een foutmelding wordt niet voor niets gegeven. Het geeft je de mogelijkheid op te zoeken wat de melding precies betekend...

Ik gebruik outlook 07 al een tijdje maar het is gebeurt sinds ik een nieuwe firewall heb geinstalleert! ( comodo firewall)

Robin

Dat beantwoord mijn vraag nog steeds niet :(

Dan maar doorgaand op je bericht. Heb je wel in de Firewall Outlook als veilig ingesteld? Anders kan Outlook natuurlijk geen verbinding maken met de mailserver :rolleyes:

Het is opgelost!
Dankje wel iedereen voor reageren!:thumb: :thumb: :thumb:

Zou fijn zijn wanneer je de oplossing hier plaatst.

Op die manier hebben andere gebruikers er wellicht ook wat aan.

Goedzo!
Ik moest nog wat dingetjes aanpassen aan de firewall!
Er stond een bestand automatisch op blokkeren dus sta toe gedaan en toe deed hij het!
Nu blij?

Het gaat niet zo zeer om mijzelf...

Wanneer jouw probleem is opgelost dan zou het wel handig zijn om in iedergeval in het bericht waarin je zegt dat het is opgelost ook aan te geven wat nou de precies hetgeen was dat de oplossing bevatte.

Om nou alleen maar te zeggen dat het opgelost is en voor de rest niets. Het kan net zo goed zijn dat je iets hebt gedaan dat niet door iemand is aangedragen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan