outlook langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
252
hoe komt het dat outlook zo langzaam laad als je hem opent het duurt de eerste keer eventjes voor je in je postvak in bent
 
Geplaatst door cat
hoe komt het dat outlook zo langzaam laad als je hem opent het duurt de eerste keer eventjes voor je in je postvak in bent

Kijk hier even.

Grtzzz.
 
daar staat iets over msn
daar heb ik geen moeite ofzo mee en die moet wel blijven bestaan want daar word elke dag gebruikt van gemaakt
door meerdere ik heb hem onlangs niet verwijdert ofzo
dus wat dan
 
Geplaatst door cat
daar staat iets over msn
daar heb ik geen moeite ofzo mee en die moet wel blijven bestaan want daar word elke dag gebruikt van gemaakt
door meerdere ik heb hem onlangs niet verwijdert ofzo
dus wat dan

MSN onlangs ook niet uitgeschakeld?

Grtzzz.
 
Je hebt geen moeite met MSN of zo...maar hoe is je Outlook (dus geen OE) ingesteld?
Is het niet misschien beetje TE vol??
Kijk met de zoeker naar: *.pst* bestanden.
Hoe groot zijn deze dan ??

falco
 
outlook pst 3800
archive pst 2800
ongeveer
maar ik heb in msn messenger een nieuw account aangemaakt pas gelden zou het daar aan kunnen liggen
ik heb verder geen moeite met msn messenger ofzo
ik heb trouwens outlook express 6
 
msn 6

maar die hebben we al een tijdje hebben alleen een extra account aangemaakt
 
Zaterdag middag ben ik weer 'online'.
Misschien kun je nog voor die tijd checken het volgende:
Zoek even in het register als je niet toevallig het volgende bestand op de PC hebt: choke(exe).
Dus: Start/Uitvoeren, typ daar: regedit en dan met Bewerken\Zoeken, zoek naar het woord: choke.
Mocht je dit vinden in 1 sleutel = verwijder deze !!

Falco
 
heb gedaan wat je zei toen ik net thuis kwam en er staat het zoeken in register is voltooid en dan klik ik op ok en gebeurt niks dus ik denk dat hij niks gevonden heeft
 
Voordat we zwaar gaan werken: OE is onderdeel van IE. Kun jij een herstel van IE uitvoeren? Dus: Start\Configuratie\Software\Internet Explorer en dan klik op Verwijderen. Dan moet je de optie krijgen voor: IE herstellen. Lukt dat ?
Heb je wel de nieuwste updates voor Outlook Express van Microsoft?
Zo niet, dan check even hier de updates voor jou systeem + PC:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

En?

Groetjes
falco
 
bedankt voor de hulp
ik had gisteren pech want ik had een fix gedownload en kon helemaal niet meer op internet.
nu heb ik net athome gebeld en die hebben me weer op internet geholpen dus nu is mijn ie ook nieuw neergezet
en de outlook opent inderdadd heel snel dus is eigenlijk hetzelfde gegaan als jullie zeiden
alleen een ding de browser verbind niet meer automatisch door dat moet ik aanklikken als ik bv deze vraag neerzet en plaats vraag intoets en doorstuur
dan gaat dat niet vanzelf dan moet ik in dat nieuwe scherm zelf klikken en dan gaat hij verder .
hoe komt dit.
de groetjes weer

cat
 
Graag gedaan. ;)
Goed dat nu beter werkt. :D :D
Heb je wel je updates van Microsoft direct gecheckt ?? Als dat wel zo is en je moet nog steeds doorklikken dan zou ik een bericht sturen naar de beheerder van de site (hier dus op het forum). Die moet toch een antwoord hebben! Of niet?

Groetjes
Falco
 
hallo

hij heeft het even goed gedaan maar is nu weer langzaam raar he

cat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan