Ik werk nog met Outlook 2003. Sinds enige tijd werkt die zeer traag. Op advies van Telenet-België heb ik dan mijn e-mail account proberen over te schakelen van POP3 naar IMAP omdat het programma dan volgens de hekpdesk sneller zou gaan werken; het resultaat is dat het nu helemaal niet meer werkt. Bij mijn accounts staan nu zowel het POP3 account als het IMAP account dat ik als standaard heb ingesteld. Het gevolg is dat Outlook geen mails meer binnen haalt en vast loopt. Ik heb dan geprobeerd om via extra en accounts de POP3 account te verwijderen maar dat gebeurt niet, Outlook loopt dan telkens vast. Terug overgaan naar alleen POP3 gaat ook niet. Ook het versturen van mails lukt niet en telkens moet ik Outlook terug opstarten. Bij bestandsbeheer staat dan ""Outlook reageert niet". Het probleem is dus dat Outlook vast loopt en geen mails meer verstuurt of binnen haalt. Wat kan ik doen? Ik heb dat programma hard nodig. Ik beschik wel over een Office 2013 met een nieuwe Outlook maar weet niet hoe ik eraan moet beginnen. Ik ben nogal een leek. Het liefst zou ik Outlook 2003 opnieuw kunnen gebruiken.