outlook mail en adressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladka

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Beste mensen,

ik heb een kopie gemaakt van de mappen mijn docs en doc&settings van een defecte laptop. via een externe hd. hoe zet ik nu e.e.a. terug naar outlook in de nieuwe laptop? mappen gewoon knippen/plakken? gaat toch niet? kan ik op van de oude bestanden een pst file maken o.i.d.?

thnx alvast voor de reakties

Gr Ladka

Hoe heb je het op de externe schijf gekregen.
Over welke outlook praten wij.
Is de oude laptop helemaal defect of kunnen we nog bij de mails en dergelijke komen.

hai puppie,
ik heb zo´n kastje waarin je een hd kan monteren voor kleine hd´s. usb enzo. ik heb de hd uit de oude laptop fysiek verwijdert en in dit kastje gemonteerd. de betreffende bestanden gekopieerd naar de nieuwe laptop. de oude lap is vloeistof overheen gevallen o.i.d. die werkt niet meer. ik heb dus mijn documenten al teruggezet en dat werkt natuurlijk gewoon prima. alleen heb ik doc&setting ook als map gekopieerd. daarin staat de gebruiker e.d met appl.data e.d. vermeld. nu wil ik outlook opnieuw configureren met de importeren o.i.d. kan dat uit de oude map? (de map doc&settings staat dus tijdelijk geparkeerd op de nieuwe laptop) op dataschijf (D).

gr ladka

je gebruikt dezelfde outlook op de nieuwe laptop.
Dan zou je het zo kunnen overzetten.
Normaal gesproken doe je eerst exporteren van je oude gegevens en daarna importeren in je nieuwe outlook.

Hoi,

Zoek op de HD in het 'kastje' naar het bestand 'OUTLOOK.PST'

kopieer dit - tijdelijk - naar je bureaublad.

Zoek naar de lokatie van hetzelfde bestand op je nieuwe notebook.

N.b. het kan zijn dat je eerst (Verkenner, menu Extra > Mapopties; tabblad weergave en dan twee opties wijzigen:
Vinkje wég bij 'beveiligde besturingssysteembestanden verbergen'
Keuzerondje wél bij: Verborgen bestanden en mappen weergeven.

Meestal is dit:
C:\Documents and Settings\[Username]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Daar vind je ook een bestand met dezelfde naam.
Verplaats het bestand op je bureaublad naar deze map.
Zorg wél dat Outlook is afgesloten!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan