Outlook mail naar Windows Live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Starbeek94

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Hallo,

Mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik mijn Postvak IN van Outlook naar Windows Live Mail kan halen. Ik heb een nieuwe laptop met Windows Live Mail. Nu wil ik alle mails die in Outlook Postvak IN op mijn oude pc staan op de laptop hebben in Windows Live Mail. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet doen. Aangezien de oude pc binnenkort weg gaat en ik mijn mails toch nog moet hebben, wil ik weten of dit mogelijk en hoe het moet.

Ik hoop dat ik duidelijk was.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,

Starbeek94

Ik gebruik/heb zelf geen Outlook, maar ik kan je wel ongeveer vertellen hoe het moet:
Je moet ergens in de menubalk bovenaan iets van " opties" aanklikken, dan berichten/mails exporteren. Je krijgt dan een bestandje en dat moet je bij WLM importeren op dezelfde manier (alleen dan importeren i.p.v. exporteren).
Succes!

Hallo,

Ok het exporteren is gelukt, ik heb nu een .pst-bestand op mijn pc staan. Maar als ik in WLM op importeren klik staat er:

Selecteer het programma waaruit e-mail wordt geïmporteerd:

Microsoft Outlook Express 6
Windows Mail
Windows Live Mail

Ik heb zelf Microsoft Office Outlook en ik kan mijn .pst-bestand dus niet importeren.:evil:

Er is nog een andere manier van exporteren waarvan ik niet weet of dat werkt. Er staat in Outlook: 'RSS-kanalen naar een OPML-bestand exporteren.' Ik heb geen idee of dit iets is wat mijn probleem kan oplossen.

Groet

Starbeek94

Hier staat een heel eenvoudige handleiding over hoe je dit moet doen. Mijn manier is (blijkbaar) niet meer mogelijk bij WLM.

Heel erg bedankt!! Het werkt!! Dank u wel, u heeft mijn probleem opgelost!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan