Outlook mappen op je harde schijf en dan synchroniseren

• Onderwerp starter Onderwerp starter HWV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HWV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Beste,

Ik wil graag weten of het volgende mogelijk is om in te stellen in outlook 2003/2007
Wij hebben buitendienst mensen die onderweg hun outlook kunnen bekijken via een minilaptop en de dongel van KPN.
Zij krijgen dus informatie binnen via de e-mail van klanten die ook voor de binnendienst en andere mensen zichtbaar moeten worden.
Nu werkt de één vanaf zijn harde schijf, de ander via zijn outlook en daar dan verschillende mappen in aangemaakt.

Nu wil ik het volgende bereiken.
Dat ik op de algemene harde schijf een map met klanten aanmaak ( script hiervoor doe ik via VBA )In die map klanten komen submappen debnummer klantnaam en adres
123456 test klant zoetermeer
In deze map zitten weer submappen waaronder een map corspondentie.

Nu zou ik dus willen dat ik in outlook ook klanten mappen aanmaak voor de desbetreffende buitendienstman maar dat deze mappen gekoppeld staan aan de mappen op de harde schijf.

Weet iemand of dit mogelijk is, en zo ja hoe kan ik dit aanpakken.

Andere ideen hiervoor zijn natuurlijk ook welkom.

Groet HWV

Is dit onmogelijk

Beste,

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is wat ik vraag, of dien ik mijn vraag duidelijker te stellen.

In afwachting van uw reactie,

HWV

Enkel gevonden

Beste,

Ik heb iets gevonden wat misschien iets is, dit is het programma mailToFile.(http://www.mailtofile.com/NL/Nederlands.html) Hiermee kan je de mail opslaan op de harde schijf, of te wel een stap dichter bij het geen wat ik wil.
Wat ik vraag is dit echt onmogelijk om dat voor elkaar te krijgen, ik hoop dat iemand mij kan helpen

Groet HWV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan