outlook melding beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0188

Banned
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
173
hallo mensen van het goede leven ik heb even een vraag wat betreft outlook
ik wil een bijlage openen en weet waar het vanaf komt dus vertrouwd,en krijg dan deze melding:

de huidige beveiligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload

hoe kan ik dit verhelpen:rolleyes:
 
Lijkt me knap belangrijk dat je ook de versie Outlook vermeldt (Outlook 2003, 2007, 2010, 2013).

Voor 2010 kan het aan het volgende liggen: Klik op het Bestand tabblad -> Opties -> Vertrouwenscentrum -> [knop Instellingen voor het vertrouwenscentrum] -> Automatisch downloaden -> [zet alle vinkjes uit]

Tijs.
 
hallo dank u voor de snelle reactie maar hoe zie ik welke outlook ik heb?

en kan ik het ook update naar 2013 met behoud van zelfde mail adres en wat is het verschil?
 
Laatst bewerkt:
Start -> Alle programma's -> Microsoft Office -> Kijk wat er in die programmagroep staat, bijv. Microsoft Outlook 2010

Tijs.
 
Hoe kun je in godsnaam NIET weten welke versie Office/outlook je hebt geïnstalleerd, vraag ik me af?? Daar was je toch zelf bij?

Ok, doe het dan zo:
a. Je kunt gewoon kijken of mijn instructie bij jou werkt. Indien ja, dan zul je Outlook 2007, 2010 of 2013 hebben.
b. [Windows-toets]r toetscombinatie -> appwiz.cpl
Kijk in de lijst na welke versie Microsoft Office je geïnstalleerd hebt staan.

Tijs.
 
staat geen outlook bij,kan ik het ook opdaten na 2013 dan

en ik instaleer zelf niks en als ik alles wist KWAM ik niet hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je mijn instructie al uitgeprobeerd? Dan heb je (dus) Outlook 2007, 2010 of 2013, want de instructie is voor al die versies gelijk.

Tijs.
 
bij vertrouwens centrum kan ik alleen maar aan of uit vinken [help mee om windows te verbeteren]

kan ik de outlook niet verwijderen en outlook 2013 pakken met behoud van me bestaande mail adres?

heb het eraf gegooid snapte er niks meer van ,kan ik nu outlook 2013 erop zetten met behoud van mijn mail adres?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk alleen als je het aanschaft. Geen idee waarom je Outlook verwijderd hebt.

Tijs.
 
:thumb:kan ik mijn adres behouden en welk outlook is de beste ik heb een @home mail adress van ziggo,dus nu is de vraag kan ik outlook 2013 er op zetten en via welke site kan ik het doen?
en de tweede vraag is kan ik er ook een gmail adres aan koppelen of bij zetten,dan hoop ik ook dat de outlook nu wel mails opend met [bijlage]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan