Outlook office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Hoe transfer ik outlook 2007 naar een andere PC inclusief mijn bewaarde mails

Dank

Ik heb de link hierboven niet helemaal doorgelezen en wel om reden dat ik vermoed dat je op de nieuwe pc eenzelfde mailaccount gaat aanmaken als nu op de oude bestaat en je wellicht nu nog geen backup(s) hebt?

Zo ja, dan is het kopiëren van de bestanden outlook.pst en archive.pst van de 'oude machine' naar een usb medium en later op de nieuwe machine, als Outlook is geïnstalleerd, terugkopiëren, een vrij snelle en trefzekere methode die met enkele muisklikken is te doen.

Je treft het bestand aan in :

C:\users\jouw naam\appdata\microsof\outlook

Wel even verborgen bestanden en mappen weergeven "Aaan zetten", anders zie je de hele map App. data niet in de verkenner.
Als je op de nieuwe machine dan deze bestanden terugkopieert, dan zal Windows aan je vragen of de dan bestaande bestanden outlook.pst en archive.pst mogen worden overschreven. Daar de nieuwe Ofice-installatie nog vrij lege .pst bestanden bevat, zal je antwoord "JA" moeten luiden.

Dus NIET eerst een maandje op je nieuwe machine gaan mailen, want dan is het .pst op je nieuwe machine voorzien van alles wat je die afgelopen maand hebt gedaan. GELIJK na ingebruikname van de nieuwe machine en direct na de installatie van Office, die .pst bestanden terugzetten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan