Outlook opeens vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik open outlook en zie een bericht met volgende inhoud:

Bedankt voor het gebruik van Microsoft® Office Outlook® 2003. Deze versie van Outlook bevat nieuwe mogelijkheden die zijn ontworpen om u te helpen bij het openen van, het opgeven van de prioriteit voor en het reageren op communicatie en informatie. Hierdoor kunt u uw tijd efficiënter gebruiken en kunt u de steeds groeiende stroom binnenkomende e-mail gemakkelijker beheren.

Hier vindt u een lijst met de favoriete nieuwe functies om u een idee te geven van de mogelijkheden van Outlook 2003.

Gestroomlijnde e-mailervaring - In Outlook kunt u nu nog efficiënter e-mailberichten lezen, organiseren en opvolgen. Door de nieuwe vensterindeling wordt er meer informatie tegelijkertijd op het scherm weergegeven, zelfs op kleinere monitoren. De lijst met berichten is opnieuw ontworpen waardoor de ruimte intelligenter wordt gebruikt. Hierdoor bent u minder tijd kwijt met het bladeren door uw berichten en blijft er meer tijd over voor uw werk. Door berichten automatisch ......etc etc...

Alles verder verdwenen (gelukkig heb ik een back-up, maar toch. Wat is hier aan de hand?? Ben echt goed beveiligd tegen alles en nog wat en heb zeker Outlook niet gedelete laat staan geherinstalleerd. Wat is hier aan de hand ?????

heb je office 2003 of office 2007 geinstalleerd of iets ander van office...

heb je office 2003 of office 2007 geinstalleerd of iets ander van office...

Is al ok. Had kennelijk 2 profiels van outlook. Een lege en mijn normale Outlook. Weet ook niet hoe dat gekomen is maar alles weer geod nu, bedankt

staat er ook een icon van microft outlook (office) op je bureau, en heb je die aangetoets.

staat er ook een icon van microft outlook (office) op je bureau, en heb je die aangetoets.

nee, maar ik wil wel dat ene profiel kwijt weet alleen niet hoe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan