Outlook.ost naar pst

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain1988

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
ik heb een export gedaan van een oudere versie van outlook 2007 naar 2010 nu zijn de oude bestanden met .ost extensie kent iemand een programma gratis om deze te converteren

google "convert ost to pst" of google "convert ost to pst free".

hahaha grapjas vind eens een link dat geen licentie vereist

blijkbaar heb jij dan een probleem waar de rest van de wereld wel voor wil betalen.

de bedoeling is de oude .ost bestanden naar pst om te zetten zodat ik ze opnieuw kan attachen als pst

nee deze heb ik niet meer , ik weet del dat in de ost de mail zitten ik had een programma gevonden om in het ost file te kijken maar eporten lukt niet ook met scan pst lukt het niet

Heb je niet heel per ongeluk ergens een reservekopie van je bestanden / Windowsschijf?
Je had het namelijk veel simpeler aan kunnen pakken : niet exporteren maar simpelweg de .pst kopiëren.
Dan rest je denk ik weinig anders dan uitvoering (proberen) te geven aan de hierboven gegeven tips.

Laatst bewerkt:
er waren geen pst's aanwezig , de oude versie van van outlook was 2007 waarshijnelijk met exchange

.ost is een cached exchange bestand. Oftewel een kopie van de email voor offline gebruik. Handig voor laptops en zo.

Ik ken helaas alleen betaalde tools om dit op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan