outlook: postvak uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

tassie

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2005
Wie kan mij helpen????????
Ik heb een veel te grote mail naar mezelf gestuurd van 12 mb (oeps) Nu kan ik helemaal andere post ontvangen omdat hij steeds blijft hangen met 50%. Hij blijft maar staan verzenden. Er gebeurt niks meer. heb alles al geprobeerd maar het bericht in postvak uit is niett te verwijderen bij wat ik ook doe. Wat kan ik nu nog doen? Het is heel erg belangrijk dat ik weer normaal post kan ontvangen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes Tassie;)

Hoi,

Hmm niet te verwijderen, maar misschien nog wel te veranderen.. als je nou in je postvak uit gaat staan en dubbelklikt op het emailtje die dus zo groot is.. Dan kun je het emailtje aanpassen, bijvoorbeeld de bijlage verwijderen.. Dan druk je op versturen.

Als het goed is is de bijlage bijvoorbeeld dus uit het mailtje en kun je het mailtje gewoon versturen..

Groetjes, Dj Viper

HOi DJ

Heb ik geprobeerd maar hij zegt dat dat niete kan omdat hij an het verzenden is. Dus probleem he???????:mad:
Word er helemaal :evil: van :confused:

gr tassie

Sluit het mail programma af of,
Zet de computer uit, eventueel met de resetknop.

werkt ook niet ton....................volgens mij heb i weer iets byzonders hoor.................

Zit er een stekker aan de computer...............:rolleyes:

uhhhhhhhhhhhhhhhhh ja een grote ook nog, maar als ik hem weer aandoe dan staat er nog steeds een mail in postvak uit.

Als de resetknop niet werkt, heb je nog maar één mogelijkheid dus.........
En alle mail die nu opgeslagen is verdwijnt niet.

je hebt het erover dat ik mn mails behou dus ik moet wat verwijderen neem ik aan..........

Voor zover ik het begrepen heb,

1. Kun je je mailprogramma niet sluiten.
2. Kun je je computer niet stoppen met je resetknop

Klopt dat of…….

ik kan het alle 2 maar als ik weer opstart en naar outlook ga dan staat hij nog steeds in postvak uit en er gebeurt dan niks mee........

ik denk niet dat je het begrijpt. Natuurlijk probeer ik die mail te verwijderen in postvak uit, maar omdat hij constant aan het versturen is, kan ik hem niet verwijderen. Ik krijg hem met geen mogelijkheid verwijderd, en daarbij komt er door dit geode ook geen andere mail meer binnen omdat hij het druk heeft met verzenden wat hij niet doet omdat hij te groot is om naar een hotmail account te sturen...........snap je?????

Het begint mij een beetje duidelijk te worden, jou instellingen zijn waarschijnlijk ‘Bij verbinding direct verzenden.
Als dat zo is, dat kun je veranderen in:Extra>Opties>E-mailinstellingen, daar vink je af ’Bij verbinding direct verzenden.

internet eraf halen

en als je internet van de pc afhaalt krijg je dan geen foutmelding dat de mail niet te verzenden is.
Kan je dan de mail niet verwijderen?
of account uitzetten bij outlook express.
dan mail verwijderen!

Gr Dirk

Dirk ik weet nieit hoe ik mn account kan uitzetten bij outlook. Ik heb geen expres hoor......

en ton een beetje aardig kan je wel zijn hoor, maar ik heb mijn instellingen altijd zo staan en het gaat altijd goed, maar die mail die in postvak uit staat is 12 mb en dat ontvangt een hotmail adres niet, dat is te groot die die aanpassingen waar jij het over had hebben geen zin....Mijn post komt altijd binnen en verzend altijd maar nu dus niet....hij blijft hangen op 50% tijdens verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan