Outlook print opeens vanuit een andere lade

Status
Niet open voor verdere reacties.

lankhaar

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Beste computervrienden van helpmij.nl

Bij een van mijn kennissen is een zeer vreemd probleem in de computer geslopen. Er hangt daar een grote zakelijke Lexmark printer in het netwerk met 3 lades.
In lade 1 zit standaard leeg papier en in lade 2 zit factureer papier. In de printer instellingen in Windows staat standaard ingesteld dat de computer vanaf lade 1 moet printen. Daar is niets aan veranderd.

Het vreemde van het geval is nu dat Outlook vol-automatisch uit zichzelf heeft besloten om uit lade 2 te gaan printen, terwijl word en excel wel gewoon uit lade 1 papier pakken. Ik heb gezocht in de instellingen in Outlook maar nergens een instelling daarvoor kunnen vinden. Daarnaast gebruiken Word en Excel volgens mij dezelfde instellingen als Outlook, allemaal van de Windows standaard printer instellingen.
Ik snap er dus niets van. Is er iemand die dit probleem meer bij de hand gehad heeft en een oplossing aan kan dragen?

Heeft het wel goed gewerkt?

Welke versie van Outlook is het?

Met versie 2003 bijvoorbeeld kun je in Outlook wel printerinstellingen regelen.

De klant print vanuit Office 2007.
En inderdaad, het heeft goed gewerkt.
In de eigenschappen bij het printen heb ik al gekeken, maar daar staat alles op lade 1 gewoon, of automatisch selecteren. En word en Excel doen het op die instellingen wel gewoon goed. Alleen Outlook niet. En als ik het daar ga aanpassen, verandert hij het voor Word en Excel toch ook.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan