Outlook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

wintrip

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Dag allemaal,

Ik heb het volgende probleem: Ik werk met outlook in een netwerk. Als sommige mensen vanuit excel of word een bestand als bijlage willen versturen met bestand|verstuur als bijlage, dan opent outlook wel met de betreffende bijlage, maar deze mensen kunnen op verzenden klikken wat ze willen, er gebeurd niks...

weten jullie een oplossing?

Groet,

Philip

Welkom bij helpmij.

Philip,
Nog niet zo lang geleden is deze vraag ook al eens gesteld.
De een zegt dat het kan en de andere zegt dat het niet kan.
Ik heb het nog niet meegemaakt dat het verzenden vanuit word of excel probleemloos gaat.

Volgens mij kun je het beter als bestand bijvoegen in outlook.

Maar er komen straks nog wel meer antwoorden.

Hai Philip, :D

Op zich heeft Puppie best wel een punt qua problemen met Verzenden & Ontvangen in Office.

Hier moet wel bijgezegd worden dat deze problemen bijna altijd optreden bij mensen welke een aangepaste Office installatie hebben gedaan.

Sommige mensen kiezen er ook voor om alleen met Outlook Express te werken en Outlook niet te installeren of Deïnstalleren.

Wanneer Office volledig is geïnstalleerd zul je maar zelden problemen aantreffen en gaat het ook altijd maar om simpele instellingen.

Of te wel voor volledige mailfunctionalteit moeten alle MAPI DLL's en benodigdheden zijn geïnstalleerd en goed gezet in het register voor alle applicaties. Dit gebeurd dus bij een volledige installatie en de installatie van Outlook is hierbij crusiaal!

Maar voor jou probleem start eens hier:

Ga eens naar de Internet Explorer en kies:
Extra/Internetopties/Programmas

Controleer of bij HTML-editor Word staat en bij Email Outlook.
Indien dit niet zo is even aanpassen en dan nog eens proberen.

Succes! :thumb:

:) Het probleem is nog steeds niet opgelost. We hebben alles al geprobeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan