outlook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

teuna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Bij openen van outlook komt de tekst:(Kan outlook niet starten omdat er nog een andere sessie van outlook express op de computer wordt uitgevoerd.Meld u af bij windows en start outlook express opnieuw op.Als het probleem zich blijft voordoen,moet u uw werk opslaan en de computer o)De ikoon waarop we outlook aanklikken is ook (spontaan)veranderd.We hebben systeemherstel gedaan van,de oude ikoon staat er weer maar verder opent hij outlook totaal niet en geeft weer dezelfde tekst.Verder doet hij bij alles wat je gebruikt (b.v. Google of iets anders)en je sluit dat af blijft er in het midden van het beeldscherm een vierkant gedeelte van de pagina staan, ook als je die afgesloten hebt.Die gaan alleen weg als je de computer helemaal afsluit en opnieuw opstart.
Wie weet raad ?

1. Herstart je pc in de veilige modus en voer schijfcontrole uit. Kijk of het probleem zich nog voordoet.

2. Kijk of je antivirusprogramma actief is en up to date. Zoniet, zorg daar dan voor, herstart je pc en kijk of het probleem zich nog voordoet.

3. Draai HitmanPro, herstart je pc en kijk of het probleem zich nog voordoet.

Bedankt voor je snelle reactie,maar wij zijn erg dom wat computers betreft en nu voel ik mij nog stommer maar hoe start ik de comp.in de veilige modus? wel voldoe ik aan de andere eisen wat beveiliging betreft,er is een firewall en er wordt gewerkt met hitmanpro.

ik heb een screenshot gemaakt

als je op ctrl+alt+delete drukt krijg je dit

en bij processen moet MSIMN.exe staan dat is outlook...

selecteer die en klik op process beeindigen...

start nu nog eens Outlook op kijken of hij het nu wel doet

Bijlagen

• screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    52,1 KB · Weergaven: 55
Hebben we het hier uitsluitend over Outlook Express of Outlook?

Ik denk gewoon standaard Outlook Express die in WinXp zit

daar heb ik het in ieder geval over..

Omdat de vraag in Outlook staat en in de vraag over Outlook Express wordt gesproken.
Superverwarrend.

als je antwoord op beide weet geef je toch op beide een antwoord

Geplaatst door teuna
.... maar hoe start ik de comp.in de veilige modus?

Teuna.... ?

Dat hangt af van de Windows-versie die je hebt.
Heb je WinXP dan houd je bij het opstarten van je pc de F8-toets ingedrukt.
Je krijgt dan een scherm voor je, waarin de bovenste optie is 'Veilige modus'

Ron,

We zijn wat verder, krijg outlook nog niet open maar de computer is sneller, de blokjes blijven niet meer in beeld staan en het enige waar hij nu nog om vraagt is om ImBrowse.all te installeren. Waar vind ik dat nu weer!!!!!
mijn nieuwe vraag dus, hoe doe ik dat ?

Groetjes
Teuna

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan