Outlook Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

// Robert G. ^^

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Berichten
1.590
Hallo,

Ik draai sinds kort Office 2007 maar ik heb een probleem met Outlook. Ik wou Outlook instellen en heb in de wizard die je krijgt als je hem de eerste keer opstarten mij mail gegevens ingevuld. Vervolgens Ging hij proberen verbinden te maken wat niet gelukt is, nu geeft hij elke keer dat ik hem op start de volgende melding;

Klik

Ik heb dus de keuze om op het kruisje te drukken of op de 'OK' knop. Ik beide gevallen sluit Outlook en ben ik nog niets verder. Outlook opnieuw starten geeft mij het zelfde scherm.
Als ik op 'Show Help' druk komt er een verhaaltje over dat ik mogenlijk via een extern desktop werk wat niet het geval is. Hier heb ik dus niets aan.

Wie kan mij helpen om Outlook te starten? Zodat ik handmatig al instellingen voor mijn email account kan doen?

Bedankt!

Robert G.
 
Heb je al geprobeerd oulook te verwijderen en opnieuw te installeren?
 
Je hebt dus geen cd of zo.

Ik zou het dan niet weten hoe je outlook aan de gang krijgt. Je zou kunnen proberen het bestand outlook.pst op te zoeken en een andere naam te geven. Misschien dat oulook dan een nieuwe aanmaakt als je hem start. Je bent dan wel al je contactpersonen en mails kwijt.

Mocht het werken, dan kan je daarna het hernoemde bestand weggooien. Mocht het niet helpen, geef het dan weer de oude naam.
 
Dan lijkt mij dat er niets anders op zit dan opnieuw outlook installeren, maar misschien komt er nog iemand anders langs met goeie ideeën.
 
Ik heb dan uiteindelijk office toch maar verwijderd, alle office mappen verwijderd, en ccleaner gebruikt. Vervolgens office opnieuw geinstallerd maar het probleem is er nog steeds! Help:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan