outlook probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Ik had een probleem met Outlook in Win 7 en heb toen office 2010 verwijderd via configuratie en in het register
Ik installeer office 2010 opnieuw zodat ik mijn email weer opnieuw kan aanmelden, maar dat lukt niet als ik outlook aanklikt krijg ik een foutmelding met een verwijzing naar mijn oude account????
Wat kan ik hier aandoen

MVG rama:evil:

Start - Configuratiescherm - zoek naar 'E-mail'
Hier staat waarschijnlijk nog je oude postvak in, die kun hier verwijderen of aanpassen.

Hopelijk is dat de oplossing voor jou :)

mvg

Inderdaad staat daar alles nog,ondanks dat ik alles van office heb verwijderd
Wat ik wil dat ik mijn account helemaal opnieuw wil installeren
Moet ik het nu in het configuratiesysteem verwijderen en zoja hoe?

Bvd Rama

Je kunt daar op 'Nieuw' klikken om een nieuw account te configureren (of in jou geval, hetzelfde account). Eenmaal gedaan, selecteer je deze en maak je (van de nieuwe) het standaard account door op de knop 'Als standaard instellen' te klikken.

Als het goed is kan je nu jouw outlook opstarten. Als alles weer goed en wel is kun je je oude account verwijderen.

Hopelijk helpt dit :)

mvg

Het is gelukt, om weer e-mail te krijgen, alleen zet hij nu een (1) erbij zou dat zo moeten, of zal ik maar kijken of het blijft werken?

Waar wordt er precies een (1) bij gezet? Als het in het configuratiescherm (e-mail) is (dus bij je account naam), maakt dat niet zoveel uit.
Als je er maar voor zorgt dat je het oude account wel verwijderd. Anders krijg je misschien mails dubbel binnen (weet ik niet 100% zeker)

In het configuratiescherm staat een (1) achter mij e-mailadres hier ben ik dus al weken mee bezig om te verwijderen. Tot dat ik alles om zeep had geholpen. Nu staat bij mijn e-mail het normale adres, en als je dus kijkt onder documenten dan staat daar een map outlookbestanden hierin staat het adres met een (1). en buiten de map staat het zonder (1).

bij die outlookbestanden heb ik ook toevallig ook een (1) staan. Dit maakt volgens mij niets uit.

Maar jij zegt onder documenten -> de map outlookbestanden, hier staat het adres met (1).
en BUITEN de map zonder... wat of waar bedoel je met buiten de map?

Onder de map met outlook bestanden

Als je het oude account verwijderd hebt, en nu dus maar 1 account actief hebt, zou je er waarschijnlijk eentje weg kunnen gooien. Waarschijnlijk is dat het oude account nog.
Ik weet niet hoe het met jouw schijf ruimte zit, maar ik ga er van uit dat deze twee geen conflicten gaan veroorzaken. Je kunt ze dus gewoon beide laten staan. Mits je genoeg schijf ruimte hebt uiteraard :)

Oke ga ik doen,ik ben blij dat alles weer werkt,je heb me goed geholpen
Heel erg bedankt.

Groetjes Ra:)ma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan