outlook pst bestand kwijt na crash windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjpeters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2009
Ik ben mijn outlook pst bestand kwijt na een onverwachte afsluiting van windows (weet niet of dit een hardware fout in mijn laptop is of Windows Vista bug, gebeurt regelmatig). Waarschijnlijk is bestand beschadigd geraakt, pst bestand dat ik nu nog in de directory heb staan is 0 bytes. Ik maak wel backups via Norton maar die heeft het beschadigde bestand van 0 bytes gebackuped. Weet iemand of je met recovery software of op een andere manier het oude bestand nog kunt terughalen?

Systeemherstel uitvoeren naar een datum van voor de verwijdering zou het op moeten lossen.

Bedankt voor de tip!

Hallo Pasja,

Hartelijk dank voor de tip. Ik ben geen enorme whizzkid als het om pc's gaat. Heb naar systeemherstel gekeken maar kan geen herstelpunten vinden met een datum die ligt voor het moment dat de outlook.pst file beschadigd raakte. Is het mogelijk om handmatig een bepaalde datum in te voeren?

Groet, Marc

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip!

Halo Pasja,

Bedankt voor de tip! Heb naar systeemherstel gekeken maar bij de herstelpunten staat geen datum die ligt voor het moment dat de outlook.pst file beschadigd raakte. Kan dit nog op een of andere manier handmatig gebeuren of zijn oudere herstelpunten dan overschreven?

Groet, Marc

Nee, helaas, de zichtbare herstelpunten zijn bestaande herstelpunt(bestanden). Door zelf een datum in te voeren (wat volgens mij niet eens kan) zou je dan gaan zoeken naar een herstelbestand dat niet bestaat en da's logica waar een pc van overstuur raakt, of anders gezegd, dat snapt 'ie niet / kan niet.

Toch bedankt!

Jammer maar helaas. Toch hartelijk dank voor je hulp. Hartelijke groet, Marc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan