outlook.pst bestand weg na deinstallatie Office2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dree71

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Ik heb 2 maanden de beta versie Office 2007 gebruikt. Nadat de proeftijd verlopen was heb ik het gedeinstalleerd. Volgens mij is met het deinstalleren ook alle e-mail verwijderd. Outlook.pst is niet meer te vinden (zou volgens mij in C:\Documents and Settings) moeten staan.
Weet iemand hoe ik mijn e-mail weer terug kan krijgen? Ik heb system restore in XP gebruikt om Outlook terug te krijgen, maar daarmee kan ik Outlook niet aan de praat krijgen.

André

Bedankt voor de suggestie, maar ook PC Tools kan het bestand niet terugvinden.

Al een volledig zoekactie uitgevoerd naar de *.PST bestanden?
Verborgen bestanden en mappen enzo :).

Heb volgende handelingen uitgevoerd:
- Beta versie Office 2007 verwijdert via Control Panel, waardoor e-mailbestand verdwenen is.
- Gezocht naar .pst via WindowsExplorer met optie 'ook verborgen bestanden' aan.
- System Restore gebruikt om 'oude situatie' van dag daarvoor terug te halen: Outlook was er weer, maar werkte niet meer. Bij opstarten wilde hij een installatieproces doorlopen waarbij foutmeldingen. Ook toen gezocht naar .pst bestand, maar niet gevonden. Daarna Restore gebruikt om terug te gaan naar huidige situatie.
- Via PcTools naar .pst files gezocht. Geen resultaat.

Laatst bewerkt:
Al opgelost?
Zoek anders hier eens:

Bestand met persoonlijke mappen (.PST)

Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Server 2003
station:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Microsoft Windows Vista:
station:\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook

Je weet dat pst's van MSO 07 & 03 een andere indeling hebben dan die van de versies XP en eerder?!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan