Outlook.pst file van de schijf halen van een niet meer startend XP besturing

Status
Niet open voor verdere reacties.

tekke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo,
Wie kan mij vertellen hoe ik outlool.pst file van een schijf kan halen die een zodanige beschadiging in de bootsectoren heeft dat windows niet meer opstart.
Het is wel mogelijk om met de windows XP CD de schijf te benaderen, alleen bij het in toetsen van CD "\documents and settings\.....ect.... wordt op de prompt aangegeven dat de toegang geweigerd word.
Hoe kan ik toch de outlook.pst file te pakken krijgen en over zetten naar een andere harde schijf in de PC voordat ik de schijf ga formatteren??

Je zou de schijf in een andere pc als 2e schijf aan kunnen sluiten, misschien kun je er niet meer van opstarten, maar wel nog gegevens afhalen. Even de pst file opzoeken en op cd / dvd branden.

Opgelost!

Hallo,
Wie kan mij vertellen hoe ik outlool.pst file van een schijf kan halen die een zodanige beschadiging in de bootsectoren heeft dat windows niet meer opstart.
Het is wel mogelijk om met de windows XP CD de schijf te benaderen, alleen bij het in toetsen van CD "\documents and settings\.....ect.... wordt op de prompt aangegeven dat de toegang geweigerd word.
Hoe kan ik toch de outlook.pst file te pakken krijgen en over zetten naar een andere harde schijf in de PC voordat ik de schijf ga formatteren??

DOordat de schijf SATA is het niet zo simpel, maar heb mijn tweede schijf als windows schijf gemaakt en na installatie de pst file eraf kunnen halen.
Nu maak ik iedere week een copy van de pst file naar een andere schijf.
bedankt voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan