Outlook snelle stappen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

whoppy1975

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Berichten
33
Op mijn pc gebruik ik 2 Outlook profielen, privé en zakelijk.

Echter is in mijn zakelijke profiel de optie "snelle stappen" grijs en kan ik er niets mee doen.
In mijn privéprofiel werkt het gewoon, is het ergens te activeren o.i.d?
 
Start Outlook eens met de Ctrl-toets erbij vastgehouden, en geef Ja op de vraag of je Outlook in Veilige modus wilt opstarten (natuurlijk kun je dan de Ctrl toets weer loslaten).
Kies je zakelijke Outlook profiel. Kijk of je dan wél snelle stappen kunt gebruiken/instellen.

PS: Zorg er wel voor dat je je zakelijke e-mail wachtwoord (nog) weet. Mogelijk wordt dat namelijk opnieuw gevraagd in Veilige modus (bij mij gebeurde dat in ieder geval wel).

Tijs.
 
Bedankt voor je snelle reactie, inderdaad, nu werkt het wel, in veilige modus................conclusie? ;)
 
Nu kijken of hij in normale modus het ook weer doet. Indien niet, dan wordt het ellende want dan moeten wel echt gaan troubleshooten (plugins van Outlook etc.)

Tijs.
 
Jij zegt A, ik denk B :d

Ik irriteerde me er al stevig aan dat tijdens het opstarten van de zakelijke mail het startscherm van Outlook ± 2 minuten op de Norton Anti Spam Plugin bleef hangen.
Deze heb ik nu uitgeschakeld en nu functioneert het weer!
 
Fijn dat je de oorzaak gevonden hebt.

Graag nog wel even de vraag de status opgelost geven, ajb.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan