Outlook start in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

racoonpowercow

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Mijn Outlook 2013 start telkens op in veilige modus,ook na herstarten van de pc.

Kan dit te maken hebben met de uitgeschakelde items die ik eerst moet inschakelen,of moet ik het anders oplossen?

Outlook probeert zichzelf in de veilige modus op te starten, als er is gedetecteerd dat outlook de vorige keer niet goed is afgesloten. Probeer outlook eens normaal af te sluiten en vervolgens weer op te starten.
Ik heb op internet conflicten met AMD external Events Utility gevonden, dat outlook door dat programma alleen in de veilige modus op start.

Outlook blijft in de veilige modus ook na normaal afsluiten,pc herstarten en normaal Outlook starten,dus die services maar uitschakelen,en anders?

Laatst bewerkt:
Hoi hoi racoonpowercow

Dit verschijnsel met Outlook is me onbekend, maar ik denkt dat je ongv. zo moet doen :

Open maar Outlook en laat maar gewoon aan staan ( van belang ! ) ..

1)- Stop in systeem alle andere activiteiten zoals antivirus enz ...jeweetwel alles wat in systeem actief en draaiend is ...
2)- Leeg maar grondig en volledig volgende mappen, zoals : %temp% / Prefetch ! / Temporary Internet Files / enz..

Nu ga maar terug naar Outlook en log maar uit en sluit maar die ! zoals tim dat ook zei op een normale manier, her-start maar PC en kijk even of probleem verholpen is ?? :(

P.S. Als je geen zin handmatig mappen legen hebt, gebruik maar zonder risico deze klein ( gratis ! ) schoonmaak-tooltje ==>> KLIK

ATF.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan