Outlook start niet meer op na virusverwijdering in register

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kees Braam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Ik ben bang dat ik in het register iets teveel heb verwijderd want nu start outlook niet meer op. Kan iemand me aangeven welke sleutels er nodig zijn om Outlook weer normaal te laten opstarten en functioneren?

Bedankt alvast. Ik ben een redelijke leek op het gebied van programmering enz.

Mvgr. kees Braam

Wat voor foutmelding geeft outlook bij het opstarten en welke windows versie.

Kun je Outlook niet gewoon even opnieuw vanaf de Office CD installeren?

outlook start niet op

Het gekke is dat ik helemaal geen foutmelding krijg. Ik gebruik windows ME. E-mailprogramma is erg vol met informatie en belangrijk voor me omdat ik een website beheer over ****** waar ik per dag ca. 80 mailtjes van ontvang. Dus kan me niet permitteren om opnieuw te installeren en wellicht alles aan opgeslagen informatie kwijt te raken. Of gebeurt dat dan niet?

Ik denk dat ik 1 sleutel te veel heb verwijderd bij verwijderen van Netskyvirus

Bedankt voor jullie snelle reacties overigens.

Gr. kees

Gaat het over Outlook of Outlook Express.

Ook al start het programma niet meer, dan kan je natuurlijk eerst even je data backuppen.
Als je zegt welke versie het is dan kan ik wel helpen...

Zodra dat gedaan is, gewoon even opnieuw installeren en niet meer in het register lopen klooien :D

outlook start niet op

Beste Matthey,

ik zou het prettig vinden als me wilt helpen met een back-up maken, ik weet wel hoe het moet normaal gesproken maar kan nu niet bij de informatie komen of ik doe iets helemaal fout of zie iets over het hoofd. Ik heb wel gezien dat het allemaal nog op mijn harde schijf staat maar ik kan het niet openen en ook niet verplaatsen naar ander e-mailprogramma dat ik inmiddels geinstalleerd heb.

Dus elke hulp is welkom. Mijn e-mailadres is freelens.braam@planet.nl

Bedankt zover.

Gr. kees