Outlook Student version 2003 nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
161
Outlook verschijnt in beeld maar reageert niet. Alle comptabiliteits mogelijkheden heb ik uitgeprobeerd. Het hielp niet. Wat nu???

Bij voorbaat dank voor de hulp. Aanvulling : ik gebruik windows XP en de truc van vorige keer toen ik hetzelfde probleem had, werkt nu niet.

vrgrt.
Tress
 
Laatst bewerkt:
Dank voor Uw reactie. Opnieuw installeren heb ik gedaan. Alle e-mailadressen moeten opmieuw ingevoerd worden!Een hoop werk met al mijn contacten. Gelukkig had ik ze nu opgeslagen op een externe schijf! Dan ook nog problemen met het opnieuw instellen van de extra e-mailadressen van mijzelf! Maar goed, ik heb weer e-mail mogelijkheden en hoef nu niet meer steeds naar "webmail". Nogmaals dank!
Tress.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kopieer als je alles hebt ingevoerd de outlook.pst en de archive.pst naar externe schijf en onderhoud die kopie regelmatig (bijv. 1x per maand of zo)
In de outlook.pst staan ál je : afspraken, verjaardagen, contactpersonen, taken te doen etc. etc. etc., kortom, álles. Mocht je ooit weer een schone Outlook installatie moeten doen dan kopieer je die outlook.pst en de archive .pst naar de nieuw geïnstalleerde outlook en je hebt gelijk alles weer zoals het was.

Hier vind je ze:

C:\Documents and Settings\User Profile\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\*****.pst
 
Laatst bewerkt:
Fantastische tip! Dit sla ik op voor voorkomende gevallen!
Nogmaals dank!
vrgrt
Tress
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan