outlook stuurt ongewenste spam vanaf mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

millmuis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Ik ben vorige week gehacked, nu stuurt mijn outlook bij elk bericht een spammail mee.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Outlook 2003 onder xp serv pack 2. Norton internet security en Antivirus.
heb al geprobeerd met hitman pro pakket maar ik krijg het niet weg., bedankt alvast, maurice

bedankt voor de tip maar helpt niet outlook stuurt nog steeds image001.wmz of een .dat file mee. Ik zie hier niks van als ik ze verstuur maar pas als de mail aankomt zie je dan een attachment.

Heb je toevallig een mooie lay-out gemaakt voor je e-mails?
Een .WMZ bestand is een gecomprimeerd .WMF bestand (WindowsMediaFile), zo ja haal die lay-out eens weg en kijk wat er dan gebeurd.

sorry voor lang niets laten horen,
Ik gebruikt wel een email handtekening met daarin een logotje geplakt maar er worden ook .dat en andere bestanden meegestuurd dus ik denk niet dat t daar aan ligt.
Met de scan werd me ook niets duidelijk. Ik heb ondertussen wel na enig zoeken op het web begrepen dat het te maken kan hebben met een lek in windows Mediaplayer 11 die ik gebruik. Alleen de door Microsoft geboden update is krijg ik niet geinstalleerd.
Nog goede suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan