Outlook synchronisatie probl. Outlook 2003 / Psion Revo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack le Crack

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2000
Hallo,

Ik heb een Psion Revo en gebruik deze o.a. om afspraken en contacts uit te wisselen met Outlook 2003 dat op een XP Netwerkpc draait.
Synchroniseren lijkt goed te gaan. Er verschijnen geen errors.
Toch worden er sinds herinstallatie PSION software op pc geen nieuwe afspraken meer gesynchroniseerd. (in beide richtingen niet)
Zie ik een instelling over het hoofd ?
Ik heb de PSION software op de pc al 4x opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft.

Wat te doen ?

gr.

Jack

ik gebruik al sinds jaren die software en het verloopt tussen mijn pc en mijn series 5MX probleemloos.

Als je op je buroblad "my Psion" aanklikt en je gaat naar "Help" dan wordt daar een hele "batterij" aan oplossingen vermeld als synchronisatie niet helemaal wil werken.

Jouw vraag over het al dan niet over het hoofd zien van een instelling is niet te beantwoorden, de synchronisatie software biedt zoveel mogelijkheden tot persoonlijke instellingen, wellicht heb je ergens iets "verkeerd" gezet, maar da's zo uit het blote hoofd natuurlijk niet te beantwoorden.

B.t.w. als jij synchroniseert, wordt er dan kort na aanvang door Microsoft gevraagd of er "een programma toegang verschaft mag worden tot het Internet?"

Zo ja, oke !!!
Zo nee, dan zit daar je probleem!

Pasja,

Microsoft vraag NIET of een programma toegang verschaft mag worden tot het Internet?"

Wat is dan het probleem ?

gr.

Jack

sorry, ik gebruikte een verkeerd woord (geen internet toegang, maar toegang tot de outlook mailadressen)

Pas als ik deze vraag met ja beantwoord en een tijd instel van bijv. 10 minuten (wat niet nodig is) gaat synchronisatie verder......................

(zie screendump)

Bijlagen

• psion.jpg
    psion.jpg
    48,1 KB · Weergaven: 42
dan lijkt het mij dat je toch echt even de helpfunctie van "my psion" moet raadplegen, er kan zo ontzettend veel mis zijn................

Ik heb de helpfuktie doorgenomen, maar tot op heden nog geen mogelijke oorzaak kunnen vinden.
Het synchroniseren gaat goed (tenminste hij zegt dat synchronisation succesfully was) maar toch worden nieuwe afspraken niet gesynchroniseerd.
Daarnaast heb ik in de TASKBAR een PSION icoontje staan dat aangeeft dat er connectie is tussen pc en PSION (zo'n zwart slingerend lijntje), maar wanneer ik op de properties van dat icoontje klik dan gebeurt er niets. Vreemd.

Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan