jeroen2605
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2010
- Berichten
- 18
Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om mijn gegevens in outlook te kunnen synchroniseren met gmail. Ik wil graag iig mijn contactpersonen en agenda's kunnen synchroniseren en het liefst ook mijn taken.
Tot op heden heb ik 'GO Contact Sync' gebruikt voor mijn contactpersonen en 'Google Calendar Sync' voor mijn agenda. Dit loopt opzich goed, maar nu is het zo dat ik meerdere agenda's in google agenda heb staan die ik graag allemaal wil synchroniseren met een agenda in outlook. 'Google Calende Sync' kan echter alleen de hoofdagenda synchroniseren.
Weet iemand een goed tooltje om bovenstaande te realiseren?
Ik gebruik outlook 2007 (kan evt ook overgaan op 2010, als daar betere mogelijkheden voor zijn) en draai op win 7.
Tot op heden heb ik 'GO Contact Sync' gebruikt voor mijn contactpersonen en 'Google Calendar Sync' voor mijn agenda. Dit loopt opzich goed, maar nu is het zo dat ik meerdere agenda's in google agenda heb staan die ik graag allemaal wil synchroniseren met een agenda in outlook. 'Google Calende Sync' kan echter alleen de hoofdagenda synchroniseren.
Weet iemand een goed tooltje om bovenstaande te realiseren?
Ik gebruik outlook 2007 (kan evt ook overgaan op 2010, als daar betere mogelijkheden voor zijn) en draai op win 7.