Ik zoek een VBA oplossing in Outlook of Excel die bepaalde teksten uit Outlook mail automatisch naar excel kan exporteren.
Ik heb een webformulier welke mail genereerd met in de mail teksten als Naam en Adres en Kledingmaat, nu tik ik die gegevens handmatig over in een excel worksheet, elke rij is een nieuwe mail en de kolommen hebben de hebben de zelfde koppen als Naam en Adres, Kledingmaat. Het onderwerp en afzender van de mail is altijd gelijk, ik kan de mails dus met een regel in mn inbox automatisch naar een map sturen.
Ik gebruik Outlook en Excel 2007. En heb neiet heel veel VBA kennis.
Ik heb een webformulier welke mail genereerd met in de mail teksten als Naam en Adres en Kledingmaat, nu tik ik die gegevens handmatig over in een excel worksheet, elke rij is een nieuwe mail en de kolommen hebben de hebben de zelfde koppen als Naam en Adres, Kledingmaat. Het onderwerp en afzender van de mail is altijd gelijk, ik kan de mails dus met een regel in mn inbox automatisch naar een map sturen.
Ik gebruik Outlook en Excel 2007. En heb neiet heel veel VBA kennis.
Laatst bewerkt: