Outlook tekst naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quaestrix

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2003
Berichten
7
Ik zoek een VBA oplossing in Outlook of Excel die bepaalde teksten uit Outlook mail automatisch naar excel kan exporteren.

Ik heb een webformulier welke mail genereerd met in de mail teksten als Naam en Adres en Kledingmaat, nu tik ik die gegevens handmatig over in een excel worksheet, elke rij is een nieuwe mail en de kolommen hebben de hebben de zelfde koppen als Naam en Adres, Kledingmaat. Het onderwerp en afzender van de mail is altijd gelijk, ik kan de mails dus met een regel in mn inbox automatisch naar een map sturen.

Ik gebruik Outlook en Excel 2007. En heb neiet heel veel VBA kennis.
 
Laatst bewerkt:
@jeanette71 Je zal toch echt een eigen vraag moeten maken. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers. En aangezien je vraag sterk lijkt op deze vraag mag je hier verder gaan.
 
Laatst bewerkt:
Sorry Huijb, het was niet mijn bedoeling om onbeleefd te zijn. Mijn excuses daarvoor.
Ik ben nu alleen mijn vraag en de inmiddels gekregen reacties die in dit draadje stonden kwijt. Als ik jouw linkje volg kom ik in een andere vraag van mezelf terecht.
Bovendien is nu de werkende link in dit draadje verdwenen. De link die er nu in staat werkt niet, en daar had ik ook op gereageerd in dit draadje. Vervolgens had snb weer gereageerd met een werkende link. Dit leek me toch wel relevant in dit draadje. Nu eindigt dit draadje weer onbevredigend voor mensen die met dezelfde vraag zitten (zoals ik).
 
Beste jeanette71 Relevant was en is het voor diegene die deze vraag opende. Het is voor de helpers en de topicstarter zeer verwarrend als daar iemand anders tussendoor gaat zitten met een vraag. Uit de misbruikmelding kwam naar voren dat jou vraag, geplaatst in deze topic zeer wel overeenkomt met de door jou eerder gestelde vraag, zie mijn link.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan