Outlook toont de afbeeldingen ineens niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Granis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Berichten
4
Sinds een poos zie ik in geen enkele e-mails afbeeldingen alleen maar een rode x met de tekst.

Melding:

De gekoppelde afbeelding kan niet worden weergegeven. Het bestand is mogelijk verplaatst, Heeft een andere naam
gekregen of is verwijdert. controleer of de koppeling verwijst naar het juiste bestand en de juiste locatie.

Ik zie ze in mijn eigen outlook wel maar de ontvanger ziet ze niet, het ligt niet aan de ontvanger want hij ziet ze wel van andere personen.

Heb dit bij meerdere ontvangers gecontroleerd en overal hetzelfde probleem.
 
Heb je de afbeeldingen 'open' staan als je ze invoegt? Probeer het dan eens zonder dat de afbeelding geopend is.
 
Nee het zijn de afbeeldingen in de handtekening, ik zie dat ik dat er niet helemaal duidelijk bij had gezegd. Excuus daarvoor.
 
Iemand een idee want ik krijg dit maar niet opgelost. Er zijn meerdere pc's die opdezelfde manier de handtekening versturen maar dit is de enige waarbij de afzender de plaatjes niet krijgt.
 
Nou ik heb een bedrijf ingeschakeld om het op te lossen, het bleek dat er een foutje zat in de HTML. Na het opnieuw aanmaken van de handtekening in word was dat probleem verholpen. Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan