Outlook van MS Office 2000 wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Oeit ... even graven :rolleyes:
Volgens mij zijn de volgende oorzaken mogelijk:

- teveel applicaties actief: sluit alle progs. en start alleen Outlook

- het pst-bestand is te groot: hernoem het bestand outlook.pst (via 'zoeken' in Windows te vinden)
start outlook nu weer en je krijgt een mededeling dat Outlook.pst. niet gevondenkan worden.
accepteer dit; er wordt nu een nieuw pst-bestand aangemaakt.
importeer vervolgens per map uit het hernoemde bestand.

't gelukt!! heb het bestand dat op een andere partitie stond teruggezet en de andere hernoemd.

Hoi,

Oeit ... even graven :rolleyes:
Volgens mij zijn de volgende oorzaken mogelijk:

- teveel applicaties actief: sluit alle progs. en start alleen Outlook

- het pst-bestand is te groot: hernoem het bestand outlook.pst (via 'zoeken' in Windows te vinden)
start outlook nu weer en je krijgt een mededeling dat Outlook.pst. niet gevondenkan worden.
accepteer dit; er wordt nu een nieuw pst-bestand aangemaakt.
importeer vervolgens per map uit het hernoemde bestand.
Helaas bij de 2de keer opstarten doet hij het weer niet. Verder weet ik niet hoe ik, per map, kan importeren want is maar een pst bestand. Hoe doe ik dit?

Hoi,

Hoe groot is zowel het 'oude' als het 'andere' pst-bestand?

Controleer hoeveel RAM (vast geheugen) je hebt:

Rechtsklik op 'Deze Computer' (op het bureaublad of startmenu) en in het snelmenu op 'Eigenschappen'.
Op het tabblad algemeen vind je onder Computer: je processor en achter de kloksnelheid de omvang van het vaste geheugen.

Is dit 'voldoende'? 256Mb erg krap voor WinXP; 512Mb moet voldoende zijn; 1024 beter.

Verhoog evt de omvang van het virtuele geheugen. Vuistregel: 2x de omvang van het RAM.

Weer naar Eigenschappen > Tabblad 'Geavanceerd'
(bovenste) Knop 'Instellingen' onder prestaties
Weer tabblad 'Geavanceerd'
Bij virtueel geheurgen op de knop 'Wijzigen'
Kies voor 'Aangepaste grootte' en stel hier zowel bij 'Begingrootte' als 'Maximumgrootte' dezelfde waarde in (zie voorbeeld)

Dus bij 512 Mb werkgeheugen (RAM) 1024 instellen als virtueel, en bij 1024: 2048

Sorry, 'plaatje' vergeten

Bijlagen

• Virtueel geheugen.JPG
    Virtueel geheugen.JPG
    30,9 KB · Weergaven: 35
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan