Outlook van office 10 geeft niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan zwijnenberg

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
77
Sinds een paar uur kan ik mijn gegevens van outlook niet meer krijgen.
Ik start mijn outlook op en krijg het bericht dat hij het outlook bestand van emailadres van een adres niet kan vinden en kan dus ook niks meer van oude mails terug vinden alles is leeg,.
Als ik sevice instellen online wil zoeken geeft hij aan dat hij mijn eigen account niet kan vinden.
Wie weet raad want er zijn diverse mails bij dij ik graag wil behoude of moet beantwoorden.
Ik werk onder vista.
Alvast bedankt Jan Zwijnenberg.
 
Als ik bij service instellingen kijk zie ik mijn mail adtressen welstaan maar als ik ze wil zoeken kan hij ze niet vinden.
Als ik outlook opstart krijg ik het bericht ( Kan het bestand c:\user\jan\documents\outlook-bestanden\jgmzwijnenberg@home.nl.pst niet vinden )
Ik weet het niet meer.
 
Jan een vraagje. Wat heb je vista of windows 7. Probeer eens iets met systeemherstel te doen, wellicht draai je dan de zaak enkele dagen terug. Het kan geen kwaad je verliest niets daardoor. Je hebt toch niet per ongeluk je mailaccount weggegooid he. Trouwens zit jij bij ziggo. Ik zie home.nl staan.

Lees dit eens eerst op je gemak door.

http://office.microsoft.com/nl-nl/o...gegevens-en-configuraties-op-HP010354943.aspx
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bericht.
Nee ik heb Vista en heb al een systeemherstel gedaan naar 4dagen geleden maar geen resultaat.
En het home is het zelfde als ziggo.
Hoe kan ik zien of ik mijn account heb weg gegooid.
Groetjes Jan.
Ik heb tijdelijk mozilla aan gemaakt anders moet alles via mijn iphone doen.
 
Hij is niet opgelost maar ik heb tijdelijk een ander programma genomen.
Maar waar kan ik de vraag afmelden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan